AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Som overskriften sier. Hvilken kjøpegrøt er den beste til baby? Til nå har vi brukt Nestlé, uten smak, og tilfører heller smak selv (varierer mellom banan, svisker, pære, mango, aprikos osv). Men så kom jeg over Anglamark sin kjøpegrøt som er økologisk. Er den bedre for baby? Så vidt jeg kunne se inneholdt den mindre jern enn Nestlé sin. Er det noen som vil dele sine erfaringer rundt kjøpegrøt og hvorfor dere har valgt som dere har valgt? (Nei, det er ikke aktuelt å lage babygrøt selv, uansett hvor enkelt det måtte være. All annen mat baby får er hjemmelaget 😊) Anonymkode: 9c543...51c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Skulle jeg kjøpt grøt, hadde jeg valgt grogro. Mange av Nestle sine inneholder mer sukker per 100g enn en cola... Og dette stapper vi i barna. Burde vært ulovlig. Anonymkode: 71465...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Vi har aldri gitt barnet noe annet enn grogro sine. Varierer med smakstilsetninger som smør, morsmelk, diverse hjemmelagede puréer og nøttesmør. Anonymkode: 39bd9...542
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Bruker kun Holle. Eneste grøten jeg har funnet som er helt ren 😊 Anonymkode: 8a2c0...9dd
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Aldri gitt kjøpegrøt til noen av barna, men ville holdt meg langt unna nestle. Holle og Grogro 👌🏼 Anonymkode: 16ef2...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå