AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden 20 minutter uten kø, 30 - kanskje til og med opp mot 40 minutter i rushen. Dette mener hun ikke er urimelig, da jeg slutter tidlig på jobb og begynner i god tid etter at barna skal leveres. Reiseveien er likevel lang nok til at det kan bli stressende å hente i tide. Særlig om det blir litt overtid, slik at jeg blir litt hengende bak skjema. Begrunnelsen hennes for å flytte er at hun skal få seg en rimeligere bolig. Det er visst trangt slik det er nå. Vi har en ordning på 60/40, i hennes favør. Vi har delt fast bosted, så hun trenger min godkjennelse for å bytte adresse på barna. Jeg har tenkt at dette er uaktuelt, men hun virker ikke til å gi seg. Virker som hun vil ta det så langt som til retten om hun må. Er det virkelig urimelig av meg å nekte? Anonymkode: 154d6...6e5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Hvorfor skal du nekte? Dette hørtes vel overkommelig ut for deg? Behøver du å redusere samværet pga 20 minutters avstand til mor? I dont Get it Anonymkode: c5aaa...9b5 14
Soft mann Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden På dette forumet så vil du bli slaktet av slike spørsmål. Du må betale hele lønnen din i bidrag, det er et minimum😅 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Soft mann skrev (2 minutter siden): På dette forumet så vil du bli slaktet av slike spørsmål. Du må betale hele lønnen din i bidrag, det er et minimum😅 Ok? Fordi jeg er mann, eller? 🤔 Anonymkode: 154d6...6e5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Anonymkode: a9c5e...68a HMK skrev (4 minutter siden): Ja Utdyp gjerne. Anonymkode: 154d6...6e5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal du nekte? Dette hørtes vel overkommelig ut for deg? Behøver du å redusere samværet pga 20 minutters avstand til mor? I dont Get it Anonymkode: c5aaa...9b5 Fordi det gjør logistikken helt klart mer tungvint og utfordrende for min del. Anonymkode: 154d6...6e5 1
Soft mann Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det gjør logistikken helt klart mer tungvint og utfordrende for min del. Anonymkode: 154d6...6e5 Du møter veggen her inne.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Jeg forstår ikke helt problemet. Jeg bruker også 30-40 minutter til og fra jobb. Har 6,5-timers arbeidsdager. Funker da helt fint? Hvorfor er det så forferdelig å kjøre lenger enn i dag? Mange som kjører lenger enn det. Anonymkode: 4b7d1...b6b 7
Soft mann Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok? Fordi jeg er mann, eller? 🤔 Anonymkode: 154d6...6e5 Ja 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Skrevet 8 timer siden Jeg pendler 1 time én vei hver dag. Da jeg fortsatt hadde barnehagebarn og Sfo var det 20 minutter ekstra. Det er livet, bror. Anonymkode: e75d3...c5d 2 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden 20-40 min er ingenting, og om ungene må velge mellom nye ski og mulighet til ferie med mor, eller komfortabel reisevei for far, vet vi hva de velger. Og ts, det er ikke sikkert de syns du er så bra når de er voksne, om de framover må leve med kun first price mat og arva klær bare fordi du ikke vil kjøre 20-30-40 min et par dager i uken. Anonymkode: a9c5e...68a 4 5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden 20-30 minutter er heilt innafor, spesielt om det bedrer bovilkåren til barna. Mistenker at en rett vil se på det som sabotage fra din side. Anonymkode: 98b25...f5e 4 2
Fighter83 Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 20 minutter uten kø, 30 - kanskje til og med opp mot 40 minutter i rushen. Dette mener hun ikke er urimelig, da jeg slutter tidlig på jobb og begynner i god tid etter at barna skal leveres. Reiseveien er likevel lang nok til at det kan bli stressende å hente i tide. Særlig om det blir litt overtid, slik at jeg blir litt hengende bak skjema. Begrunnelsen hennes for å flytte er at hun skal få seg en rimeligere bolig. Det er visst trangt slik det er nå. Vi har en ordning på 60/40, i hennes favør. Vi har delt fast bosted, så hun trenger min godkjennelse for å bytte adresse på barna. Jeg har tenkt at dette er uaktuelt, men hun virker ikke til å gi seg. Virker som hun vil ta det så langt som til retten om hun må. Er det virkelig urimelig av meg å nekte? Anonymkode: 154d6...6e5 Kommer an på hvor gamle barna er og om de er etablert med skole og venner i nabolaget der de allerede bor/går på skole. Er de dette så er det rett og slett ondskapsfullt å flytte på de om de da blir revet ut av skolen de går på og nærmiljøet der de er venner, uansett hva hun måtte mene faktisk! Endret 8 timer siden av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden 20-40 minutter ligger inn under det som er normal pendlervei. Tar hun dette til retten vil du tape og du vil bli blakk. Boligmarkedet er så dyrt i dag, at man må nesten gi og ta litt for barnas beste. Anonymkode: b2d4c...8d2 11
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Alt under en time tenker jeg er godkjent. Anonymkode: 6ff67...146 2
Hulderen Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden 20 minutter er jo kort reisevei! Jeg trodde du skulle klage over at hun skulle flytte til en annen landsdel! 7
monican94 Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden flytter hun slik at barna måtte skole etc ? isåfall kan du nekte, barna er jo ogsp mest tjent med at dere bor senere som mulig så de kan gå til venner uansett hvor de er..de skal ikke tape på brudd.. du er ikke urimelig, men fedre blir slakta på kg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå