AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Kan jeg bruke denne kjolen i dåp? Tenkte en kremfarget bolero over, men vet ikke hvilke sko, dåpen er på vinteren, så jeg vil helst ikke gå i åpne sko, forslag? Anonymkode: 9e63a...92d 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden I dåp bruker man bunad Anonymkode: c67c6...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dåp bruker man bunad Anonymkode: c67c6...0ef Ikke alle som har bunad da Anonymkode: 33d8d...3a9 5 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Kjempefin! 😁 Ja det synes jeg absolutt. Ville gått for nude pumps. Anonymkode: c4f9d...49f 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke alle som har bunad da Anonymkode: 33d8d...3a9 Ja,den passer mulig ikke rett etter graviditet og slik. Men Husfliden er ganske raske og dyktige på å legge den ut litt. Anonymkode: c67c6...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden fin men litt for pynta Anonymkode: c9113...e5f 6 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden For mye fest for meg, ikke kirkeantrekk. Men hver sin smak. Anonymkode: f566d...255 4 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Den er ikke mer pynta en bunad, og jeg ser vanligvis ikke så mange i bunad i dåp og bryllup osv. Nå må dere ta dere en bolle Anonymkode: c4f9d...49f 2 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Fin kjole, vil funke fjell den der 😊 Anonymkode: aac83...f50 1 1
Stor pike Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Kjolen er nydelig. Men kanskje litt for stivpyntet for en dåp. 5 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja,den passer mulig ikke rett etter graviditet og slik. Men Husfliden er ganske raske og dyktige på å legge den ut litt. Anonymkode: c67c6...0ef Hva med min kommentar var det du ikke forsto? Tror du at alle i norges land har bunad? Anonymkode: 33d8d...3a9 3 7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med min kommentar var det du ikke forsto? Tror du at alle i norges land har bunad? Anonymkode: 33d8d...3a9 Ikke? Det er jo ganske lett å bare få sydd den litt om. Anonymkode: c67c6...0ef
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja,den passer mulig ikke rett etter graviditet og slik. Men Husfliden er ganske raske og dyktige på å legge den ut litt. Anonymkode: c67c6...0ef Du skriver som om alle har bunad, og at alle som ikke går med bunad, sikkert har bunad som er for liten. Det stemmer ikke, det er mange som ikke har bunad. Og mange går med andre kjoler i dåp og konfirmasjon o.l Anonymkode: ef075...d02 8 1
Fjaselina Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Mange har bunad. Og i barnedåp og konfirmasjon er bunad ganske vanlig. Ikkje i bryllup... Dette er ein fin kjole, men litt vel avkledd/pynta dersom dei andre gjestene har bunad. Men om det ikkje er aktuelt med bunad, er fin kjole bra. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver som om alle har bunad, og at alle som ikke går med bunad, sikkert har bunad som er for liten. Det stemmer ikke, det er mange som ikke har bunad. Og mange går med andre kjoler i dåp og konfirmasjon o.l Anonymkode: ef075...d02 - dessuten er det kostbart å legge ut/ sy inn bunad, så de som faktisk har en bunad som ikke passer, kan hende velger å la være å sy ut/inn, og heller tar en kjole i skapet istedenfor. Det er tilfelle for meg. Min bunad er for liten, men jeg bruker ikke penger på å sy den ut, for jeg håper den skal passe igjen på et senere tidspunkt. Det finnes tusen historier. Anonymkode: ef075...d02 2
Fru Uperfekt Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): I dåp bruker man bunad Anonymkode: c67c6...0ef Ikke alle steder, og ikke alle har bunad. 1 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Synest den va grei om dere bruker så pyntet i selskap. I vårt område er ikke bunad så vanlig i dåp. Meir i konfirmasjonen og 17.mai Anonymkode: 1867e...a18 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke? Det er jo ganske lett å bare få sydd den litt om. Anonymkode: c67c6...0ef 🙄 Anonymkode: 33d8d...3a9 2 5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Litt for pyntet til dåp. Anonymkode: c32aa...0c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Jeg vil si nei til kjolen i hovedinnlegget. Kjolen passer i en bryllupsfest eller noe, men er et skudd langt over mål i en barnedåp. Verken spagettistropper eller bar rygg er vanlig i barnedåper, og særlig ikke på vinteren. Bunad er veldig vanlig, men hvis man ikke har det, er det mer dempede penklær som gjelder. Tenk på hva som vanligvis brukes av gjester i konfirmasjoner, og bruk noe i den retningen. Eller hva du ville hatt på deg i bestemors 75-årsfeiring etc. Anonymkode: d8038...63d 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå