AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg tåler ikke insekter. Det gjelder alt som kryper og kravler, men aller mest husedderkoppen. Noen som har tips til hvordan man blir kvitt dem? Dette er nr.3 jeg har sett i kjelleboden så langt i høst, grøss.. 😖 Anonymkode: a4df4...372
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Sett inn en avfukter, det liker de ikke. Det hjalp meg veldig. Anonymkode: 0dd94...508 1
K.B. Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Støvsuger.. eventuelt, så selger Europris edderkopp spray..
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Gratulerer! Disse er din beste venn mot andre kryp. Jeg har en avtale med de. Møtes vi så får den valget. Løper den bort fra meg så får den leve. Løper den mot meg så dør den eller blir hjemløs. Vil du fortsatt bli kvitt dem og bekjempe dem så er permetrin fin å bruke. Fun fact: Hvis du finner de løpende rundt på gulvet så er de på desperat jakt etter en partner å formere seg med. Så neste gang du ser en så vet du at da er "sexlysten" stor 😅 Anonymkode: 50fcb...46b 2
Soft mann Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden De trekker inn om høsten. Men har du et tørt klima i kjelleren så dør de fort. De drikker gjennom huden og det de fanger. Du kan kjøpe Radar rød boks insktsspray. Då dør den på få sekunder 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Den er topp å ha i kjellerboden da - den er et rovdyr, så tenk på hva den spiser! Fjerner du alle edderkoppene så få maten dems fritt spillerom 😜 Anonymkode: da5c1...04b 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den er topp å ha i kjellerboden da - den er et rovdyr, så tenk på hva den spiser! Fjerner du alle edderkoppene så få maten dems fritt spillerom 😜 Anonymkode: da5c1...04b Ja, men disse liker det fuktig, det er ikke bra. Anonymkode: 0dd94...508
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Norge har ingen farlige edderkopper. Punktum. Anonymkode: 71004...057 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden La de være. Det er en irrasjonell frykt. Det er mye farligere å kjøre bil for eks. Anonymkode: 09343...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Herlighet. Jobb litt med den fobien din, da. Unødvendig og ondskapsfullt å drepe et NYTTEDYR som en edderkopp bare fordi du er en nevrotisk fjolle. Anonymkode: 7be90...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Spis den. Er veldig sunt har jeg hørt Anonymkode: e45f1...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå