AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Er det noen som har prøvd hypnose mot overvekt og vil dele erfaringer? Eller rettere sagt hypnose mot mat og søtsug/tvangsspising? Anonymkode: b5fc4...075 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Kjenner en som har testet hypnose mot fobi og en som har testet for overspising av godis og snacks. Begge tilfeller fungerte like dårlig og hjalp overhode ingenting. Anonymkode: 236c9...823 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Jeg kjenner flere som har hatt suksess for fobier og røyk/snus. Så kjenner jeg ei som ikke hadde effekt. Jeg tror det også betyr mye hvilken innstilling man har, hvor ekte man ønsker det. Anonymkode: 8da31...f70 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden har aldri prøvd, men sikkert vært forsøk Anonymkode: 328c6...9cf
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): har aldri prøvd, men sikkert vært forsøk Anonymkode: 328c6...9cf Ja, jeg ønsker det jo inderlig, og har forsøkt det meste. Men blir jo litt skeptisk når enkelte ikke har noen effekt. For behandlingen koster 10 000,- hvis det virker så er det mer enn verdt det, men kjipe penger om det ikke virker 😅 jeg er en veldig lett påvirkelig person vet ikke om det kan være positivt i denne sammenheng 🙈 Anonymkode: b5fc4...075
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Både jeg og samboeren har prøvd. Fungerte like dårlig på begge to. Anonymkode: bcf05...0b1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Jeg kjenner en hypnotisør som holder til i Tønsberg og Oslo. Hun har klart å helbrede flere jeg kjenner som hadde fobi mot å fly og fobi mot edderkopper. Hypnotisøren suer at man vil trenge en eller flere timer, men de jeg kjenner som har vært der har blitt kvitt fobien etter en time. Jeg aner ikke om hun hypnotiserer mot søtsug og overspising. Anonymkode: 8b6df...f20
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg ønsker det jo inderlig, og har forsøkt det meste. Men blir jo litt skeptisk når enkelte ikke har noen effekt. For behandlingen koster 10 000,- hvis det virker så er det mer enn verdt det, men kjipe penger om det ikke virker 😅 jeg er en veldig lett påvirkelig person vet ikke om det kan være positivt i denne sammenheng 🙈 Anonymkode: b5fc4...075 10.000?! Her i sør koster det 1200 for en time? Anonymkode: 8da31...f70
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Jeg sjekket nå. Hypnotisøren i Tønsberg og Oslo behandler overvekt. Hun behandler både ved personlig oppmøte og via videomøte. Dette koster det: Hypnoterapi første behandling 1 1/2 time – kr 1 975 inkl mva Deretter pr time – kr 1 525 inkl mva Anonymkode: 8b6df...f20 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Jeg har prøvd, og over en lengre periode fungerte det mot søtsug. Fikk mentale bilder som jeg spilte av i situasjoner hvor jeg vanligvis ville spist godteri og lignende. Men etter hvert ble jeg dårlig på å spille av de mentale bildene, og da forsvant effekten. Jeg kan i perioder blir bedre på å spille bildene i hodet, og da er det enkelt å stå i mot. Men må være bevisst og hente frem bildene som fungerer for meg. Å være i hypnose var en veldig deilig følelse, tid forsvinner og man fokuserer på det man skal jobbe med. Anonymkode: 247d3...d38 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): 10.000?! Her i sør koster det 1200 for en time? Anonymkode: 8da31...f70 Dette er 3 behandlinger, men ja, bør kanskje undersøke litt rundt, fant bare den nærmeste med godkjent utdanning. Anonymkode: b5fc4...075
FrkSolsikke Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Jeg har forsøkt hypnose mot neglebiting, og det fungerte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå