pusen56 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har nå avfulgt alle influensere! Kjenner jeg blir så provosert av hvor mye de tjener. Jeg er sykepleier, jobber turnus, og har barn. De sitter hjemme og duller og tjener det dobbelte som jeg! Flere og flere får gul stjerne på Snapchat og begynner å tjene penger. Samtidig trenger vi arbeidstakere, spesielt i helsevesenet. Syns det har gått alt for langt. Det ser så jævlig tåpelig ut når Amalie Snøløs lager reklame under BRYLLUPSMIDDAGEN sin! Fy fader så nedverdigende. Syns egentlig bare synd på de som har havnet oppi det der. Kunne aldri solgt slike øyeblikk. 1 3
Doris Becker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Støtter dette. Det er nedrige greier. De lever av å utlevere privatlivet sitt. Som de regisserer etter det som selger best. De lever av det kjente personer forsøkte å verne seg mot og beskytte før; sitt privatliv. Å selge seg på den måten er ikke friskt. Og det har vist seg at det er mentalt utmattende. Å hige etter likes, for så å styre livet etter det, for å holde seg stadig aktuell. Man ser hvordan det tærer på mange allerede. Og flere av dem drar barna og familien inn i galskapen. Og for hva? Dyre vesker og penger? Eller er det oppmerksomheten de er blitt avhengige av? Ikke lett å si. Og de sprer bare fandenskap også. Fast-fashion, slanking og plastisk kirurgi. Det er et trist skue. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå