Gå til innhold

Hvilke stekepannemerke er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har en 3 år gammel Gastrolux stekepanne som begynner å få huller i belegget. Garantien er gått ut så jeg må visst skaffe en ny.

Finnes det noen stekepanner som er bedre enn Gastrolux? Ca. pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ScanPan - veldig gode, 10 års garanti. Ca samme prisnivå som Gastrolux, tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er fornøyd med Høyang-Polaris.

Gjest Gjest
Skrevet

Den dyreste Ikea-pannen er veldig bra og den koster bare ca 150kr. Den holder sikkert ikke i 10år, men til den prisen kan jeg kjøpe ny etter fem år :)

Skrevet

Nowo pannene.

Koster omtrent det samme som gastrulux og bedre kvalitet.

Skrevet

Jeg kjøpte en Scanpan på Christiania glassmagasin på tilbud for 300 kr for ca 2 måneder siden. Tror det var halv pris. Den er jeg i hvertfall veldig fornøyd med. Ellers har vi vært ganske fornøyde med Tefal, de er heller ikke så dyre, så de kan lett byttes ut annethvert år (de holder ikke lenger ved mye bruk).

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker Jamie Oliver (Tefal) veldig godt. Synes de selger den på halvpris hele tiden.. Jeg vurderer å kjøpe en mindre en også.

Skrevet

Jeg fikk byttet min Gastrolux-panne da den boblet. Ble anbefalt en panne fra Woll og er kjempefornøyd med den. Har 25 års garanti og jeg kan bruke alle typer redskap i den ;)

Skrevet
Jeg fikk byttet min Gastrolux-panne da den boblet. Ble anbefalt en panne fra Woll og er kjempefornøyd med den. Har 25 års garanti og jeg kan bruke alle typer redskap i den ;)

25 års på at bunnen skal holde seg plan.

5 års garanti på belegget ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Woll pannene er vel bortimot det beste du kan få.

ScanPan kommer ikke i nærheten av Gastrolux i kvalitet, heller ikke i service når det behøves.

Men tre år gammel - er det ikke fem års garanti på matrial feil hos Gastrolux ?

Skrevet

Jeg er og veldig fornøyd med min Jamie Oliver (Tefal) panne.

Skrevet

Jeg har brimi panna, og er veldig fornøyd med den :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg gått tilbake med din gastroluxe panne selv om garantien har gått ut..

Gastroluxe gjorde en alvorlig feil i produksjonen av et stort parti for et par år tilbake, og de er svært ydmyke over dette. Dette skal de forretningene som fører pannen vite godt om. Belegget i disse pannene skal strengt talt holde mer enn 3 år altså, med relativt normal bruk.

Skrevet

jobben min sluttet med gastulucx pga av at de sjelden holdt hva de lovet.. (dvs at de var mye mindre holdbare enn hva som ble lovet).

ellers er brimi panna det samme som woll ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...