AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september hva slags såper, kremer, shampo er det dere som er gravide bruker? jeg er gravid bare noen mnd på vei men vil kjøpe produker som er bra å bruke under graviditet. uten paryme jeg svetter også en del etter at jeg ble gravid så helst noe som tar svette lukt Anonymkode: 0eabf...854
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Skrevet 10. september er da vel noen her inne som er eller har vært gravid som kan anbefale kremer, såper, eller shampo Anonymkode: 0eabf...854
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Du får sikkert mer (relevant) svar om du poster i gravidforumet. Ellers er det jo hyggeligere å hjelpe noen som er hyggelige selv. Har du prøvd et ørlite googlesøk selv? Anonymkode: bf8ee...aa4
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Skrevet 11. september Gode kremer og div som skal sitte på huden lenge får du på apoteket. De har mye uten parfyme. Shampoo og såpe skylles av så der ville jeg bare kjøpt noe billig på matbutikken. De har normalt ikke sterk parfyme. Anonymkode: 9ea34...260
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Skrevet 11. september Neutral, änglemark, vilje, er svanemerka og funker bra Anonymkode: 78205...89e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #7 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du får sikkert mer (relevant) svar om du poster i gravidforumet. Ellers er det jo hyggeligere å hjelpe noen som er hyggelige selv. Har du prøvd et ørlite googlesøk selv? Anonymkode: bf8ee...aa4 jeg har prøvd på gravid forum først men fikk ikke noe svar på det eneste dem sa var at hudprodukert er personelig hva mener du med den komentaren? Ellers er det jo hyggeligere å hjelpe noen som er hyggelige selv. ja jeg har prøvd googel og a1 Anonymkode: 0eabf...854
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du får sikkert mer (relevant) svar om du poster i gravidforumet. Ellers er det jo hyggeligere å hjelpe noen som er hyggelige selv. Har du prøvd et ørlite googlesøk selv? Anonymkode: bf8ee...aa4 javel? er man ikke hyggelig nå bare fordi man spørr om hudprodukter for gravide 🤔 Anonymkode: 0eabf...854
katties Skrevet 11. september #9 Skrevet 11. september Jeg brukte natusan sin Sleepy Time Shampoo og barnesåpe fra Änglamark, Natusan bin barnedåpen, CeraVe uten lukt e.l. Beste deodoranter jeg fant var Humble sin Unscentrd med magnesiumhydroksid (de har to ulike uparfymerte og den andre gjorde ingenting for meg). Til å fukte huden på kroppen brukte jeg ulike oljer kjøpt på Med24: avokado, baobab, mandel, argan, druekjerne. Til ansikt var det ofte noe fra CeraVe eller Bioderma, eller Biovene (mye der som er uparfymert), eller Mustela. Når det ble kaldere likte jeg Weleda sin Baby Derma Face Cream. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå