AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Har sjekket H&M, men er ikke så mange andre kleskjeder jeg vet om, med lignende type priser. Tips? 😅 Anonymkode: aa6ac...455
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ??? Anonymkode: cbb7b...702 sorry, mente boblejakker Anonymkode: aa6ac...455 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Tvist skrev (1 minutt siden): Boblikker? Jeg er ganske sikker på at TS er bergenser... Anonymkode: f5347...86e 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at TS er bergenser... Anonymkode: f5347...86e Jeg er bergenser, men har til nå ikke hørt noen bruke ordet «boblikker». Likevel må jeg innrømme at jeg tenkte det hørtes ut som noe en bergenser kunne si, og forsto med én gang hva det var snakk om da jeg leste overskriften 😅 Anonymkode: 26fcf...001 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er bergenser, men har til nå ikke hørt noen bruke ordet «boblikker». Likevel må jeg innrømme at jeg tenkte det hørtes ut som noe en bergenser kunne si, og forsto med én gang hva det var snakk om da jeg leste overskriften 😅 Anonymkode: 26fcf...001 Dere sier jo undikker også... Anonymkode: 80f67...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå