AnonymBruker Skrevet 10. september #21 Skrevet 10. september Jeg er 40 og går stort sett bare i skjørt og kjoler - og jeg syntes dette var fint og kunne gjerne hatt det selv! Men som andre skriver, ikke om sommeren eller i varme strøk. Heller på høst/vinter med strømpebukse og en fin jakke 😊 Og husk, skal du gå i skjørt og tror det blir varmt eller klamt - ha en sykkelshorts/kort tights under! Mange klesbutikker har i beige/lyse farger som ikke er så synlig. Varme svette lår som gnisser mot hverandre er det verste 😅 Anonymkode: a97ea...aa3 4 2
AprilLudgate Skrevet 10. september #22 Skrevet 10. september Det stoffet rope pensjonist? Hadde valgt veldig mye annet før dette. Prøvde finne et alternativ, men jøsses så mye stygt det er å se på skjørtfronten om dagen? Hva med kjole? 5
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Skrevet 10. september Sniffen skrev (1 time siden): Takk for svar alle sammen Jeg er 1,80cm høy og veier 80 kg, så ikke så altfor slank, men er ikke lubben. Man vil kanskje se for bred og vid ut i et slikt skjørt om man ikke er mer på den slanke siden? Det vil være ca 20 grader dit jeg skal. Selvom skjørtet er litt mer høstaktig, så vil det jo lufte litt bedre enn bukser. Jeg ønsker ikke et skjørt hvor man kan se konturene på rumpen eller om man går mot vinden, så blåser det inn mellom beina. Åh...det er vanskelig for meg! Hva med et sort linskjørt, det blir luftigere enn det skjørtet du viser bilde av? Og heller en annen farge på t-skjorten evt? Anonymkode: 3c601...6f8 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #24 Skrevet 10. september Når er avreise? Finnes jo mange lette "sommerkjoler" å få kjøpt, i hvert fall i nettbutikker. Ville heller gått for det om målet er minst mulig hetetokter og svette. Anonymkode: 0c015...529
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #25 Skrevet 10. september Sonit skrev (3 timer siden): Med din høyde/vekt vil jo skjørtet funke kjempebra. Sandalene også, synes jeg. Godt valg! Takk for oppmuntingen!
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #26 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare en ung trendy person som kanskje kan få det skjørtet til å se pent og stilig ut. På alle andre vil være et bestemorskjørt og det er i tillegg veldig langt unna et sommerskjørt. Det vil se helt malplassert ut i 20 varmegrader. Anonymkode: 5695e...1cb Ja, det er den tanken jeg har tenkt selv, så derfor usikker, for jeg er jo ingen av delene 🤣
AnonymBruker Skrevet 10. september #27 Skrevet 10. september Om du liker skjørtet; kjøp det 😃 Anonymkode: 78d56...f73 1
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #28 Skrevet 10. september Pensjonist....hihi... Jeg kan driste meg til å gå med skjørt (tror jeg i alle fall) om resten av antrekket ikke er så feminint, men kjole hadde jeg aldri følt meg komfortabel i. Jeg har lissom aldri vært typen til å pynte meg eller å være kledd 'jentete'. Shorts ønsker jeg ikke, da jeg er misfornøyd med knærne mine Og shorts over knærne eller kortbukser....da er det jeg sim begynner å tenke pensjonist
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #29 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når er avreise? Finnes jo mange lette "sommerkjoler" å få kjøpt, i hvert fall i nettbutikker. Ville heller gått for det om målet er minst mulig hetetokter og svette. Anonymkode: 0c015...529 Ikke før i oktober. Det er storbyferie, så ikke på stranden. Jeg fant et plissert skjørt som er tynnere i stoffet som jeg syns er fint. Men igjen....er det helst for den yngre garde? 1
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #30 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med et sort linskjørt, det blir luftigere enn det skjørtet du viser bilde av? Og heller en annen farge på t-skjorten evt? Anonymkode: 3c601...6f8 Svart er bra, men usikker på lin. Vil ikke det krølle seg veldig pluss forme seg for mye etter kroppen om det skulle blåse?
AnonymBruker Skrevet 10. september #31 Skrevet 10. september Sniffen skrev (4 minutter siden): Ikke før i oktober. Det er storbyferie, så ikke på stranden. Jeg fant et plissert skjørt som er tynnere i stoffet som jeg syns er fint. Men igjen....er det helst for den yngre garde? Det likte jeg godt! Hvor fant du dette? 😃 Anonymkode: 78d56...f73 3
AnonymBruker Skrevet 10. september #32 Skrevet 10. september Sniffen skrev (4 minutter siden): Svart er bra, men usikker på lin. Vil ikke det krølle seg veldig pluss forme seg for mye etter kroppen om det skulle blåse? Ingen bryr seg, men dersom du likevel gjør det, så kjøp deg et sånt her https://www.finn.no/190047145 Er ellers enig i at dette er noe jeg forbinder med budeier, evt herregård i England, sammen med ridestøvler og vaffeljakke. Hva med et maxiskjørt i jeansstoff? Anonymkode: 075c0...41b
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #33 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det likte jeg godt! Hvor fant du dette? 😃 Anonymkode: 78d56...f73 På HM; https://www2.hm.com/no_no/productpage.0998124014.html
Sniffen Skrevet 10. september Forfatter #34 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen bryr seg, men dersom du likevel gjør det, så kjøp deg et sånt her https://www.finn.no/190047145 Er ellers enig i at dette er noe jeg forbinder med budeier, evt herregård i England, sammen med ridestøvler og vaffeljakke. Hva med et maxiskjørt i jeansstoff? Anonymkode: 075c0...41b Godt forslag, men orker ikke mer enn ett skjørt på, siden jeg i tillegg må ha sykkelshorts på under for å ikke få knagsår. Maxiskjørt i jeansstoff har jeg sett på og har sett flere fine, men jeg tenker at det blir litt for tungt stoff.
AnonymBruker Skrevet 10. september #35 Skrevet 10. september Kult skjørt, passer fint i varmere strøk nå Anonymkode: 29f9b...3b2
AnonymBruker Skrevet 11. september #36 Skrevet 11. september Det kan bli bra, men ikke med en boxy t-skjorte. Det er mye volum i skjørtet og da bør toppen være litt nærmere kroppen, gjerne ribbestrikket, og ikke veldig lang. Da får du en fin silhuett. Anonymkode: 4cce2...259
AnonymBruker Skrevet 11. september #37 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan bli bra, men ikke med en boxy t-skjorte. Det er mye volum i skjørtet og da bør toppen være litt nærmere kroppen, gjerne ribbestrikket, og ikke veldig lang. Da får du en fin silhuett. Anonymkode: 4cce2...259 Svart topp og svart skjørt, hvite bare legger? Hva med sko? Anonymkode: 746df...cbe
Uanonym bruker Skrevet 11. september #38 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen bryr seg, men dersom du likevel gjør det, så kjøp deg et sånt her https://www.finn.no/190047145 Er ellers enig i at dette er noe jeg forbinder med budeier, evt herregård i England, sammen med ridestøvler og vaffeljakke. Hva med et maxiskjørt i jeansstoff? Anonymkode: 075c0...41b Sjelden jeg kaller plagg "kjerring", men om noe er kjerring, er det dette. 3
Elaine Marley Skrevet 11. september #39 Skrevet 11. september Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. september #40 Skrevet 11. september Jeg er i 40-årene og 160 høy med litt hofter, jeg hadde følt meg og sett ut som ei frøkenaktig kjerring i det skjørtet. Men det ser veldig kult og litt pønk/cottage core ut på en høy, smal person. Jeg tror man må ha en ganske smal kroppsfasong for å få det samme uttrykket som på bildet. Anonymkode: db95a...1c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå