AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:46 #1 Skrevet onsdag kl 16:46 Jeg varierer sjangere. Noen ganger slapper jeg av bare av å nyte fint interiør og god stil. Men unntak av prangende rikdom eller ekstrem minimalisme. Det liker jeg ikke. Anonymkode: de514...021
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:51 #2 Skrevet onsdag kl 16:51 Frustrerte fruer 😍så mye fint å se på! Både hus, omgivelser og folk. Ikke overdreven og ekstragavant luksus. Anonymkode: 0ba62...1a2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:59 #3 Skrevet onsdag kl 16:59 Dynastiet og Dallas, plenty av interiør vaffal Anonymkode: 35fbc...e9f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:06 #4 Skrevet onsdag kl 17:06 Poirot. Nydelige antrekk og omgivelser går igjen i alle sesongene men spesielt de første. Anonymkode: 0f38d...52f 2 1 1
Grüner Skrevet onsdag kl 17:10 #5 Skrevet onsdag kl 17:10 Synes ingen av forslagene hittil er gode eksempler på koselige hjem.
Grüner Skrevet onsdag kl 17:12 #6 Skrevet onsdag kl 17:12 (endret) Har du sett Hvem bor her? Interiørserie som finnes både på nrk og svt Endret onsdag kl 17:13 av Grüner 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:26 #7 Skrevet onsdag kl 18:26 Jeg har alltid syntes at hjemmet til hovedpersonen, spilt av Meg Ryan, i " Du har m@il" er helt nydelig. Filmen er snart tredve år gammel, men jeg kunnet flyttet inn i morgen, uten å endre noe som helst. Anonymkode: efd5f...b9e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå