Gjest Gjest_frida_* Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Jeg var veldig uheldig, noe jeg alltid er. Jeg er en jente på 30 år som hadde besøk av en venninne som jeg ikke hadde sett på ett år. Hun kom på besøk i leiligheten min. Også har hun bil. Og hun parkerte bilen rett ved blokka. Jeg har også en bil som stod parkert akkurat ved siden av. Vi var inne i leiligheten og hadde det hyggelig. Plutselig så hørte vi høy musikk utenfor vinduet og sekundet etterpå et stor vrak. Kræsj. Jeg løp ut på verandaen for å se og venninna mi etter. Og gjett hva vi så? Vi så en bil som hadde kræsjet i venninna min sin bil.? Og det var masse kræsj. Alt lå utover. Naboene kom også ut for det var jo et stort brak når de kræsja. Og selvfølgelig så stakk de av. Jeg prøvde å finne bilnummeret men det var mørkt ute og jeg fikk det ikke. Naboene så det heller ikke. Og jeg synes det var så vondt. Nå hadde jeg endelig besøk av bestevenninna mi som jeg ikke hadde sett på et år, også skjedde dette rett utenfor blokka mi. Hun anmelte alt til politiet. Men de finner ikke ut av hvem det var. Og nå må hun venninna mi betale skaden selv. Sikkerlig uflaks. Og hun venninna mi har også dårlig råd som jeg. Hadde dere betalt hun venninna deres om hun hadde kræsja sånn? Jeg har lyst til å betale litt jeg også siden jeg har så dårlig skyldfølelse siden det skjedde rett utenfor blokka mi. Hadde dere betalt? Jeg har veldig dårlig råd jeg også? Jeg har bare så stor skyldfølelse. Jeg fikk helt sjokk da det skjedde. Bilen med de ungdommene kom i full fart og det kunne like godt ha kræsjet i bilen min. Den stod jo rett ved. Uff. Og bilen hadde høy fart siden det ble en stor bulk. Hva skal jeg gjøre? Hva hadde dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Det var jo ikke din skyld i det hele tatt.... Og om hun ikke har forsikring som dekker at noen stikker fra regningen er heller ikke det din feil.. Du skal ikk ebetale noe..
Blackjack Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Uansett skal da ikke du betale! Men denne ligger vel strengt tatt på helt feil forum? :klø:
Titti72 Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Hadde hun betalt for deg? Dette var et uhell og det må hun ta med forsikringsselskapet sitt. Prøv å sett opp lapper i oppgangene så kan det hende noen som så noe gir beskjed.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Jeg hadde heller ikke betalt, med minsre jeg var mangemillionær og venninnen min var lutfattig
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Jeg forstår deg sååå godt!! For jeg er helt lik deg. Hadde følt at jeg måtte hjelpe til å betale, men det er som folk sier her: Det er ikke din feil, og nei du skal ikke betale noenting
Gjest Skya Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Jeg hadde ikke betalt henne, det var jo ikke din skyld fordi om det skjedde utafor blokka di!
Gjest Gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Det kunne jo skjedd hvor som helst, så nei, jeg hadde ikke betalt noe.
Gjest Aloha Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Enig med de andre her. Det er ikke ditt ansvar i det hele tatt. Men jeg forstår godt at du og venninnen din er frustrerte. Det er så ergerlig når folk stikker av fra sånt!
Gjest 2324 Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Jeg hadde heller ikke betalt, med minsre jeg var mangemillionær og venninnen min var lutfattig ← Enig.
Impala Skrevet 28. mars 2006 #11 Skrevet 28. mars 2006 Jeg er enig med de andre her jeg. Jeg hadde heller ikke betalt noe, siden det var ett uhell, og det kan jo skje hvor som helst.
lil Skrevet 28. mars 2006 #12 Skrevet 28. mars 2006 Jeg hadde ikke betalt. Men jeg forstår hvorfor du tenker slik
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #13 Skrevet 28. mars 2006 Jeg var veldig uheldig, noe jeg alltid er. Jeg er en jente på 30 år som hadde besøk av en venninne som jeg ikke hadde sett på ett år. Hun kom på besøk i leiligheten min. Også har hun bil. Og hun parkerte bilen rett ved blokka. Jeg har også en bil som stod parkert akkurat ved siden av. Vi var inne i leiligheten og hadde det hyggelig. Plutselig så hørte vi høy musikk utenfor vinduet og sekundet etterpå et stor vrak. Kræsj. Jeg løp ut på verandaen for å se og venninna mi etter. Og gjett hva vi så? Vi så en bil som hadde kræsjet i venninna min sin bil.? Og det var masse kræsj. Alt lå utover. Naboene kom også ut for det var jo et stort brak når de kræsja. Og selvfølgelig så stakk de av. Jeg prøvde å finne bilnummeret men det var mørkt ute og jeg fikk det ikke. Naboene så det heller ikke. Og jeg synes det var så vondt. Nå hadde jeg endelig besøk av bestevenninna mi som jeg ikke hadde sett på et år, også skjedde dette rett utenfor blokka mi. Hun anmelte alt til politiet. Men de finner ikke ut av hvem det var. Og nå må hun venninna mi betale skaden selv. Sikkerlig uflaks. Og hun venninna mi har også dårlig råd som jeg. Hadde dere betalt hun venninna deres om hun hadde kræsja sånn? Jeg har lyst til å betale litt jeg også siden jeg har så dårlig skyldfølelse siden det skjedde rett utenfor blokka mi. Hadde dere betalt? Jeg har veldig dårlig råd jeg også? Jeg har bare så stor skyldfølelse. Jeg fikk helt sjokk da det skjedde. Bilen med de ungdommene kom i full fart og det kunne like godt ha kræsjet i bilen min. Den stod jo rett ved. Uff. Og bilen hadde høy fart siden det ble en stor bulk. Hva skal jeg gjøre? Hva hadde dere gjort? ← Jeg betale? hallo, hvilke verden skal vi få? om vennina de tilbød å kjøre deg på butikken og en smalt inni dere på veg dit og stakk av? Ringte dere politi med en gang og sa fra hvor den kjørte+ merka dere biltypen/farve? ser dere en sånn bil senere med skader, så er det verd å undersøke
14062003 Skrevet 29. mars 2006 #14 Skrevet 29. mars 2006 Nei, jeg hadde ikke betalt venninna mi. Lånt henne om hun trengte det kanskje, ja. Men jeg hadde bedt henne betale forsikringen... Virker som om bilen er av nyere dato siden det lønner seg å reparere denne store skaden hvor alt lå utover. Eller var det bare en bulk? Med en nyere bil anbefaler man helkasko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå