fcj Skrevet i går, 16:16 #1 Skrevet i går, 16:16 Hei. Jeg er så glad i boblebad, og har ett spm. Jeg er gravid, og tenker at barnet i magen sikkert ligner litt på meg. Tror dere det blir boblebad for babyen i magen hvis jeg drikker masse boblevann?
Stor pike Skrevet i går, 16:27 #3 Skrevet i går, 16:27 Du drikker vel ikke med livmoren din? Baby elsker orgasme massasje 😃
AnonymBruker Skrevet i går, 16:30 #4 Skrevet i går, 16:30 Hvis mor er glad i bobler, er sikkert fosteret det også. Kjør på! Anonymkode: e31c1...31f
Butter Skrevet i går, 16:31 #5 Skrevet i går, 16:31 Boblene er ikke noe farlig, men babyen kan bli overopphetet dersom vannet er varmt. Tror det anbefales å sitte maks 15 minutter
Butter Skrevet i går, 16:33 #6 Skrevet i går, 16:33 fcj skrev (16 minutter siden): Hei. Jeg er så glad i boblebad, og har ett spm. Jeg er gravid, og tenker at barnet i magen sikkert ligner litt på meg. Tror dere det blir boblebad for babyen i magen hvis jeg drikker masse boblevann? Litt usikker på om du mener boblevann som i mineralvann eller boblebad som på et spa???
fcj Skrevet i går, 16:46 Forfatter #7 Skrevet i går, 16:46 Butter skrev (13 minutter siden): Litt usikker på om du mener boblevann som i mineralvann eller boblebad som på et spa??? Boblevann som i mineralvann
AnonymBruker Skrevet i går, 17:25 #8 Skrevet i går, 17:25 vet ikke om den merker noe men det er jo bare å drikke boble vann, mange som gjør det når man er kvalm Anonymkode: ea232...1eb
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Ja det tror jeg. Anonymkode: 6af88...939
Butter Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden fcj skrev (3 timer siden): Boblevann som i mineralvann Kanskje du da burde se på ordet i første setning? 😅
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Gutten til en venninne fikk skikkelig hikke anfall i magen når hun drakk noe med bobler. Men farlig er det ikke, så bare kjør på hvis du vil! Anonymkode: ffc6d...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå