Gå til innhold

Hva bør jeg tenke på før jeg har trekant for første gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og skal ha trekant med min ferske samboer (mann) og en dame vi fant på nettet. Vi har aldri møtt henne før og dette er samboerens aller største drøm.

Hva bør jeg tenke på og forberede før denne damen kommer til oss i helgen?

Anonymkode: 34cdd...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere bør sammen bli enige om spilleregler for hva som er ok og ikke i forkant!

Anonymkode: 6e5eb...f6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For det første være forberedt på at det kan skade eller ødelegge forholdet. Det vet man ikke og trenger ikke være casen, men sannsynligheten er der. Sett regler på forhånd om hva er greit og ikke greit. Evt et kodeord hvis en part vil avslutte. 

Anonymkode: 58b28...68f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dere skal ha trekant, men dere har ikke snakket om det eller tenkt over farer ved det?😅 Å jøsses. 

Anonymkode: e9e84...bb6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vil angre. Det er ingen grense for hvor langt en kvinne må gå i 2025 for å fremstå seksuelt attraktiv og «trygg».

Stakkars neste generasjon jenter😢

Anonymkode: c70e8...875

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. En ting jeg begynner å tenke på etter å ha lest svarene i tråden; hva om kjæresten min begynner å møte henne uten meg etterpå…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. En ting jeg begynner å tenke på etter å ha lest svarene i tråden; hva om kjæresten min begynner å møte henne uten meg etterpå…

Ville tenkt at det var verdt det og meant to be uansett. Once in a lifetime å få sjansjen til å oppleve en trekant. 

Anonymkode: 18070...3be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er en risk du må ta. Han kan også finne på å være utro senere. 

Anonymkode: 88894...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så trekanten er fordi han ønsker seg det, ikke du?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er han utro. Men jeg tror ikke det å ha trekant gjør noen mer disponert for utroskap. 

Så til spørsmålet ditt... Er du fortrolig med å ha trekant? Mannen din har bare en pikk, så du bør synes det er greit med aktivitet mellom kvinnene. Vil det bli en fin ting for dere dagen etter, eller blir det dumt. Og ikke drikk for mye :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

seif kommer han til å gjøre det. stopp det mens du fremdeles kan.

hans største drøm er å ha en annen kvinne å knulle sett bort fra deg? kvinne tenk ..

Anonymkode: b254d...d0c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så trekanten er fordi han ønsker seg det, ikke du?

Hun sier da ikke at hun ikke ønsker det? Det er jo ofte slik at en ønsker noe mer en den andre, og derfor er det greit at de gjør noe (kjøper hytte på fjellet/har analsex/reiser til Maldivene/osv) 

AnonymBruker
Skrevet

kondom

Anonymkode: 14f5f...900

Skrevet

Jeg er 100% for all form for samtykkende sex mellom voksne mennesker, men dette høres ut som et tragisk utgangspunkt for en vellykket trekant.

Jeg vil bli svært overrasket om dette blir en positiv opplevelse for alle parter…

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Funker dårlig med 2 kvinner i en trekant, mye venting og sutting på ting, 2 menn og 1 dame funker mye bedre, spør han om dette er greit, blir han fly forbanna så dropp trekanten. Han høres ut som en utro type...

Anonymkode: 4f1ff...9e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En reell tanke å ha, derfor de fleste velger å kun ha trekanter som singel. Hvordan tror du det visuelt blir å se han med en annen? I tillegg til tanken du allerede har. Tenk om de to bare har en helt sykt god seksuell kjemi? Av den sjeldne typen? Tenk deg godt om før du gjør dette☺️ det er litt playing with fire og er ofte tanken på det man tenner mest på.

Anonymkode: 58b28...68f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror trekant er en dum ting å innlede et ferskt forhold med, enten bør dette være som et one night stand eller så bør det skje i et solid forhold som har vart i mange år hvor begge parter er svært trygge på hverandre og elsker hverandre høyt.

Anonymkode: 4f1ff...9e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At dette samboerskapet kommer ikke til å bli gammelt….

Anonymkode: 9d5fa...feb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ville tenkt at det var verdt det og meant to be uansett. Once in a lifetime å få sjansjen til å oppleve en trekant. 

Anonymkode: 18070...3be

Once in a lifetime?..

Anonymkode: cdd67...923

AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (43 minutter siden):

Hun sier da ikke at hun ikke ønsker det? Det er jo ofte slik at en ønsker noe mer en den andre, og derfor er det greit at de gjør noe (kjøper hytte på fjellet/har analsex/reiser til Maldivene/osv) 

Hun sier det er samboers største drøm, ingentng om at hun ønsker. Derfor spør jeg.  People pleasing som settes over egne ønsker er ikke sunt.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...