AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Sønn og svigerdatter ønsker å låne familiens (min) dåpskjole til barnet som det skal holdes navnefest for. Blir det litt rart. Den er jo ment til dåp i kirken. Anonymkode: 90dbc...4c7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Ja, det er jo en smule merkverdig. Har du påpekt at det er en dåpskjole? Anonymkode: 7932f...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Har ikke sagt noe om det enda, men vet om andre som har brukt det ts Anonymkode: 90dbc...4c7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Ikke rart i det hele tatt. Anonymkode: b8dfe...49b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Virker den bare i kirken? Anonymkode: bc44a...c86 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden De vil vel inkludere barnet i familietradisjonen selv om de ikke ønsker kirke dåp. Jeg ville sannsynligvis ikke laget en big deal om det. Men jeg hadde sannsynligvis informert dem om hva dåpskjolen er et symbol på i tilfelle de ikke er klar over dette, også hadde jeg latt det ligge og gitt de kjolen. "Dåpskjolen er som oftest hvit. Hvit farge er i kirken festens og gledens farge. Den lange dåpskjolen symboliserer at barnet skal vokse i tro, håp og kjærlighet." Anonymkode: f5223...903
Daria Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Litt rart, men det er bare et plagg, og de ønsker vel å videreføre noen tradisjoner. Det hadde ikke falt meg inn å ikke la dem låne kjolen fordi de ikke skal ha dåp.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden hadde ikke livet hatt litt mer innhold med en ekte familie? Anonymkode: 30a72...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå