AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september Jeg er gravid med baby nr 3 og vi sliter med å velge navn😅 så derfor tenkte jeg å ta turen her for å spørre om forslag! Jeg har en Malin og Eline fra før av så dette blir tredje jente🥰 noen som har tanker? Anonymkode: fccb5...c15
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september Malin og Eline er veldig liktklingende navn. Fikk lyst til å bryte litt opp i monotonien, hva med Ragna, Agnete eller Bjørg? Anonymkode: b36b3...e4d 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september Christine, Marianne, Elline. Anonymkode: c1f85...ce4 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september Veldig like navn fra før, må endre noe der da.... Altså, ikke de du har fra før selvfølgelig, men "trenden" Hva med Agnes, Ingrid, Julie eller Sigrid? Anonymkode: 87734...956 2
Ruskesara1973 Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september (endret) Andrine, Ingrid eller Linnea 🥰 Endret 10. september av Ruskesara1973
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gravid med baby nr 3 og vi sliter med å velge navn😅 så derfor tenkte jeg å ta turen her for å spørre om forslag! Jeg har en Malin og Eline fra før av så dette blir tredje jente🥰 noen som har tanker? Anonymkode: fccb5...c15 Linnea. Anonymkode: 3b7f7...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gravid med baby nr 3 og vi sliter med å velge navn😅 så derfor tenkte jeg å ta turen her for å spørre om forslag! Jeg har en Malin og Eline fra før av så dette blir tredje jente🥰 noen som har tanker? Anonymkode: fccb5...c15 Hedvig Anonymkode: ce97f...725 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #11 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Christine, Marianne, Elline. Anonymkode: c1f85...ce4 Hun har Malin og Eline fra før og du foreslår Elline for den tredje? Anonymkode: e2d2f...845 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Skrevet 10. september Enig med de som sier Linnea❤️ Anonymkode: 2588b...4df
AnonymBruker Skrevet 10. september #13 Skrevet 10. september Malin, Eline og Erle ❤️ Anonymkode: b6769...954 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #14 Skrevet 10. september Ingrid, Julie, Sofie, Maria, Amalia. Eller om du virkelig vil dra denne langt; Linn, Elin, Line Eller Line, Eline, og Eveline. Anonymkode: 58b14...c83 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun har Malin og Eline fra før og du foreslår Elline for den tredje? Anonymkode: e2d2f...845 Unnskyld, jeg er en idiot. Kan du tilgi meg? Anonymkode: c1f85...ce4
Grüner Skrevet 10. september #17 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Malin og Eline er veldig liktklingende navn. Fikk lyst til å bryte litt opp i monotonien, hva med Ragna, Agnete eller Bjørg? Anonymkode: b36b3...e4d Bjørg??? 2 1
Grüner Skrevet 10. september #19 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enig med de som sier Linnea❤️ Anonymkode: 2588b...4df Ja, da har du tren navn med «lin», men det blot jo komisk 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #20 Skrevet 10. september Forslag: Alva, Hennie, Ada, Anna, Sara, Lotte/Lotta, Ida, Vilde, Iris, Lilly, Tiril/Siril, Kaja, Vilde/Hilde, Heidi, Selma, Andrea, Stina, Sofia, Sanna, Kari, Hanna, Frida, Linda, Julia, Ylva, Siren/Siri, Solvår/Solveig, Eira, Ulla, Lisa, Lovise/Louise, Rose. Anonymkode: 5ea9d...1bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå