AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg er gravid med baby nr 3 og vi sliter med å velge navn😅 så derfor tenkte jeg å ta turen her for å spørre om forslag! Jeg har en Malin og Eline fra før av så dette blir tredje jente🥰 noen som har tanker? Anonymkode: fccb5...c15
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Malin og Eline er veldig liktklingende navn. Fikk lyst til å bryte litt opp i monotonien, hva med Ragna, Agnete eller Bjørg? Anonymkode: b36b3...e4d 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Christine, Marianne, Elline. Anonymkode: c1f85...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Veldig like navn fra før, må endre noe der da.... Altså, ikke de du har fra før selvfølgelig, men "trenden" Hva med Agnes, Ingrid, Julie eller Sigrid? Anonymkode: 87734...956
Ruskesara1973 Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden (endret) Andrine, Ingrid eller Linnea 🥰 Endret 2 timer siden av Ruskesara1973
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gravid med baby nr 3 og vi sliter med å velge navn😅 så derfor tenkte jeg å ta turen her for å spørre om forslag! Jeg har en Malin og Eline fra før av så dette blir tredje jente🥰 noen som har tanker? Anonymkode: fccb5...c15 Linnea. Anonymkode: 3b7f7...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gravid med baby nr 3 og vi sliter med å velge navn😅 så derfor tenkte jeg å ta turen her for å spørre om forslag! Jeg har en Malin og Eline fra før av så dette blir tredje jente🥰 noen som har tanker? Anonymkode: fccb5...c15 Hedvig Anonymkode: ce97f...725
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Christine, Marianne, Elline. Anonymkode: c1f85...ce4 Hun har Malin og Eline fra før og du foreslår Elline for den tredje? Anonymkode: e2d2f...845
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Enig med de som sier Linnea❤️ Anonymkode: 2588b...4df
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Malin, Eline og Erle ❤️ Anonymkode: b6769...954
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Ingrid, Julie, Sofie, Maria, Amalia. Eller om du virkelig vil dra denne langt; Linn, Elin, Line Eller Line, Eline, og Eveline. Anonymkode: 58b14...c83
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun har Malin og Eline fra før og du foreslår Elline for den tredje? Anonymkode: e2d2f...845 Unnskyld, jeg er en idiot. Kan du tilgi meg? Anonymkode: c1f85...ce4
Grüner Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Malin og Eline er veldig liktklingende navn. Fikk lyst til å bryte litt opp i monotonien, hva med Ragna, Agnete eller Bjørg? Anonymkode: b36b3...e4d Bjørg??? 1
Grüner Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enig med de som sier Linnea❤️ Anonymkode: 2588b...4df Ja, da har du tren navn med «lin», men det blot jo komisk
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Forslag: Alva, Hennie, Ada, Anna, Sara, Lotte/Lotta, Ida, Vilde, Iris, Lilly, Tiril/Siril, Kaja, Vilde/Hilde, Heidi, Selma, Andrea, Stina, Sofia, Sanna, Kari, Hanna, Frida, Linda, Julia, Ylva, Siren/Siri, Solvår/Solveig, Eira, Ulla, Lisa, Lovise/Louise, Rose. Anonymkode: 5ea9d...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå