Gå til innhold

Dummeste grunnen til at en venninne av deg var sur på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer min. Ante ikke engang at hun hadde vært sur på meg, før hun kom å sa at jeg var "inne i varmen igjen" etter at hun visstnok hadde hilst på meg når hun møtte meg i bil (begge kjørte bil) og jeg ikke hilste tilbake. Hadde jo hilst om jeg så henne, akkurat som jeg hilser til andre jeg kjenner igjen på veien. Men man blir da ikke sur om noen ikke hilser tilbake? :forvirra: Da bare antar jeg at vedkommende ikke så det var meg/satt i egne tanker/fulgte med på veien og ikke møtende trafikk!!

Kom med deres historier :popcorn:

Anonymkode: 222ed...a6c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, man er en rimelig mistroisk person med et negativt tankemønster dersom man går rundt og tror at ens venner ikke ønsker å hilse tilbake. Hadde det vært meg, ville jeg antatt at venninnen min ikke la merke til at noen hilste.

Anonymkode: 1e733...c93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min venninne ble sur på meg fordi jeg kom inn på et studie som hun også ville inn på. Hun var på 2. plass på venteliste og tryglet meg om å takke nei til plassen. Da jeg ikke gjorde det ble hun sur og vi har ikke snakket sammen siden.

Anonymkode: b47fc...efe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fyr en venninne likte pratet til meg. Vi var en gruppe mennesker som skravlet. Og han pratet til meg om noe helt random relatert til det vi pratet om.

Jeg prøvde meg visst på han i hennes hode. Jeg var forøvrig nyforlovet på det tidspunktet, og ante ikke engang at hu likte han. 

Og vi var i 30 årene. Hun pratet ikke med meg på 3 måneder.

Anonymkode: 7b308...0ab

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne pratet ikke til meg på et år etter at sønnen hennes ripet opp bilen vår. Dvs, det var nok det faktum at jeg sa ifra som fikk henne til å fryse meg ut...

Anonymkode: 5ac43...09e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei venninne som er alenemor med 4 barn og et forsømt hus, jeg er handy så da snekret jeg 2 soverom på råloftet og kjøpte møbler og materialer til rommene for 20 000,- fikk også en bekjent til å sette opp gratis stillas hvor jeg malte øverste etasje av huset hennes både foran og bak. Min mann ryddet hele loftet hennes 2 ganger- som var en stor jobb. Begynte på det tredje soverommet hvor elskeren hennes valgte å gjøre det ferdig (gjensto bare laminat og lister)

Hun har sluttet å snakke til meg fordi jeg ikke malte ferdig resten av huset og byttet ut råte.

Jeg fant ut så at hun utnyttet meg og da sluttet jeg å la høre ifra meg, har ingen planer om å ta kontakt, jeg har 2 små barn og eget hus å ta tak i som vi flyttet inn i sommeren etterpå.

Anonymkode: 98122...b50

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min venninne ble sur på meg da hun var utro med kjæresten min. 🤪 

Fordi jeg burde skjønt at hun likte ham før vi ble sammen. Og egentlig var det min feil, fordi vi var egentlig likestilt siden begge var interessert i ham. Blablabla

Anonymkode: b5114...1e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...