AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har dere en dame på jobb som dere har lyst på? Hva gjør at du har lyst på akkurat henne? Viser du det eller klarer du å holde avstand? Del 😊 Anonymkode: 22b3a...531
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har dere en dame på jobb som dere har lyst på? Hva gjør at du har lyst på akkurat henne? Viser du det eller klarer du å holde avstand? Del 😊 Anonymkode: 22b3a...531 Hvem har du da? Anonymkode: 9479b...bf9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har dere en dame på jobb som dere har lyst på? Hva gjør at du har lyst på akkurat henne? Viser du det eller klarer du å holde avstand? Del 😊 Anonymkode: 22b3a...531 åja! Anonymkode: ea9cb...ae9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Klarer å holde avstand. Helt til det blir julebord tenker jeg🙃 Anonymkode: bfe55...7eb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Ja, men hun er mest på, jeg er mer kjølig, vil ikke skape rykter eller dårlig stemning. Dessuten er hun gift. Anonymkode: 1db74...5f2
GullrankeAnna Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, men hun er mest på, jeg er mer kjølig, vil ikke skape rykter eller dårlig stemning. Dessuten er hun gift. Anonymkode: 1db74...5f2 Hvordan merker du at hun er på? 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden GullrankeAnna skrev (58 minutter siden): Hvordan merker du at hun er på? Tar på meg, fotflørter, ser ofte på meg og smiler, blir knisete, snakker mye om meg til de andre, vil være alene med meg. Anonymkode: 1db74...5f2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Åh, ja absolutt! Er ei som det er noe helt magisk med! Det jeg liker veldig godt er at hun er i grunn bare helt gjennomsnittlig hvis det er greit å si. Altså ikke hverken smashing vakker eller noe, men hun har bare en sånn fantastisk energi og varme rundt seg, er kanskje 10-12 år yngre enn mine 53, og har et blikk som er helt magisk godt. Hun holder det lenge når hun ser på deg, og når vi sees i kontorlandskapet snur hun ofte og kommer å slår av en prat om hun ser meg, selvom vi egentlig jobber med helt forskjellige ting og dermed ikke særlig felles eller relaterte arbeidsoppgaver. Har også lagt merke til på jobbfester når jeg kaster et blikk på henne på avstand, så gjør hun det samme ☺️ Jeg gjør selvsagt ikke noe med dette, vi er begge gifte og på ganske ulike steder i livet. Og, før noen sier noe om at jeg sikkert er en creepy fyr som benytter stillingen min eller noe i den duren - hun er i en høyere stilling og i lederteamet, det er ikke jeg. Anonymkode: 7619a...028 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jeg er kvinne og jeg tenker at det er lov å ha et litt ekstra godt øye med enkelte som du kommer godt overens med. Så kan de leve inne i hodet ditt en liten stund. Så slipper du de fri. Det er viktig å ikke dyrke dette eller gjøre det større enn det egentlig er. Hadde ikke blitt sur på mannen dersom han hadde lignende tanker. Vi er bare mennesker Anonymkode: ce65f...9e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå