AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Synes du dette er rart eller normalt? Eller tenker du; Vil han/hun ha oppmerksomhet, siden vedkommende viser frem at vedkommende er singel? Eller de som er i et forhold, men ikke har det oppgitt på Facebook, er det rarere? Anonymkode: f20e4...d26
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Tenker begge deler er helt normalt. Like upåfallende. Gjerne litt pussig å aktivt sette seg som singel hvis man er godt gift eller vice versa, men om man ikke har noen info om forhold eller har ført opp at man er singel/i et forhold/forlovet/gift (og eventuelt med hvem) er for meg helt upåfallende begge deler. Anonymkode: 71ae3...ab3 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Min facebook-konto har ligget brakk i nærmere ti år nå. Den er deaktivert på et vis, men ikke slettet og fremdeles synlig. En gang på 2000-tallet da jeg laget den, ble jeg spurt om mye forskjellig, bl.a. sivilstatus. Jeg satte singel. Det har stått i alle år, uavhegig av reell status, som har gått noe opp og ned. Grunnen til at det har blitt stående er fordi det er helt likegyldig for meg både hva som står, og om det står. Så jeg har rett og slett ikke tatt meg bryet for å gjøre noe med det. Ganske enkelt, og av særdeles lav betydning. Anonymkode: 9ec3f...a24 2
Umbreon Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden (endret) Synes ingen av delene er spesielt rart. Folk bruker sosiale medier på ulikt vis. Noen har lyst til å dele detaljer om sivilstatus, andre ikke. Tenker ikke negativt om noen av delene. Endret 4 timer siden av Umbreon 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Tenker ingenting om det i det hele tatt. Jeg har ingen anelse om hvilken status mine venner har på facebook. Det holder lenge at jeg vet det om de fleste i det virkelige liv. Anonymkode: ee35a...ef8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Så gøy å høre meningene deres. Jeg må legge til en ting; Jeg har en kamerat som har vært gift med den samme kvinnen i 4 år nå, fremdeles har han singel som sivilstatus. Hun han er gift med har; Det er komplisert..... Og ja, jeg vet jeg ikke har noe med det å gjøre, men jeg legger ved det som en funfact basert på tema. Og jeg har selvfølgelig ikke spurt noen av dem om dette, fordi det ikke er min sak. Anonymkode: f20e4...d26
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden jeg hadde singel hele tiden da jeg hadde Facebook. hadde bare følt meg dum om jeg skulle stått oppgitt der med kjæreste, tror jeg.. som om det er interessant Anonymkode: 0f2d4...386
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Jeg er i et forhold, men har ikke sivilstatus på fb. Ville i alle fall ikke skrevet det om jeg var singel. Mest fordi at jeg ikke ser på det som en sjekkearena og heller ikke vil tiltrekke meg oppmerksomhet fra særinger som tror det er fritt fram. Synes helt ærlig også det er litt oppmerksomhetssykt, som så mye annet på some. Med det verste er de som mener man er mindre gift i virkeligheten hvis man ikke skriver at man er gift på fb. Anonymkode: 531cc...698
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Absolutt for oppmerksomhet Anonymkode: 75820...33b 2
Kålrota Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Jeg tenker man har ulike preferanser, bare. Det ene er ikke noe rarere enn det andre.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synes du dette er rart eller normalt? Eller tenker du; Vil han/hun ha oppmerksomhet, siden vedkommende viser frem at vedkommende er singel? Eller de som er i et forhold, men ikke har det oppgitt på Facebook, er det rarere? Anonymkode: f20e4...d26 Tenker folk flest egentlig ikke har så veldig bevisst forhold til det. Er jo en veldig uviktig sak. Anonymkode: 2f6e3...8f7 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Legger ikke merke til det. Vet bare at folk har ulik terskel for hvor mye privat info de ønsker å gjøre synlig på FB, fordi dette med FB-stalking er jo en greie (og kan oppleves nokså ubehagelig). Anonymkode: e13f7...05d
Averyx Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Synest det er rarere at noen gidder å bruke energi på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden For oppmerksomhet. Samme ang bursdag. Kun for å få oppmerksomhet på FB Anonymkode: 3b5e5...294
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så gøy å høre meningene deres. Jeg må legge til en ting; Jeg har en kamerat som har vært gift med den samme kvinnen i 4 år nå, fremdeles har han singel som sivilstatus. Hun han er gift med har; Det er komplisert..... Og ja, jeg vet jeg ikke har noe med det å gjøre, men jeg legger ved det som en funfact basert på tema. Og jeg har selvfølgelig ikke spurt noen av dem om dette, fordi det ikke er min sak. Anonymkode: f20e4...d26 Er de særlig aktive på Facebook i utgangspunktet? Hvis ikke, er det ikke sikkert de tenker over det? Anonymkode: 75bb4...7a6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Jeg har holdt min skjult etter at min partner fikk noen rare henvendelser om at jeg hadde vært utro😑🙄 Heldigvis ble det møtt med humor og vi har bare ledd av det. Jeg vil jo så gjerne vise frem den jeg elsker, men det finnes dessverre mange raringer der ute. Anonymkode: 44392...706
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Jeg vet faktisk ikke om jeg har sivilstand på Facebook og hva den eventuelt er. Kanskje jeg må sjekke.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Jeg tenker det er som annen info, og ikke noe mer enn det. Jeg sto som "I et forhold" lenge etter at jeg ble gift, - glemte å endre på det. Nå lever ikke mannen min lenger, og har gjort det usynlig for offentligheten. Jeg får ikke endret til enke, og det blir feil både å være gift og det å være singel. Anonymkode: 99e54...57a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har holdt min skjult etter at min partner fikk noen rare henvendelser om at jeg hadde vært utro😑🙄 Heldigvis ble det møtt med humor og vi har bare ledd av det. Jeg vil jo så gjerne vise frem den jeg elsker, men det finnes dessverre mange raringer der ute. Anonymkode: 44392...706 Glemte å legge til at ingen av oss er spesielt aktive på fb og den statusen oppdaterte vi da vi giftet oss for lenge siden, da det var populært å bruke fb. Ofret den ikke en tanke før partneren fikk de henvendelsene. Anonymkode: 44392...706
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Med tanke på hvor mange creepy og sosialt lavpannede folk som oppsøker folk på facebook fordi de synes du har fint profilbilde, så kan det være preventivt for noen av dem. Dessuten synes jeg det er en hyggelig gest til den du er sammen med. Så.. Normalt. Anonymkode: e1d26...058 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå