Runnah Skrevet 10. september 2025 #1 Skrevet 10. september 2025 Ringt meg tre ganger i løpet av et par dager, fra tre forskjellige numre. Er de stein hakkende gale?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2 Skrevet 10. september 2025 Da var det jo Telia. Anonymkode: 9f357...ca7
Runnah Skrevet 10. september 2025 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da var det jo Telia. Anonymkode: 9f357...ca7 Hm? Aldri Telia betyr naturligvis at jeg ikke kommer til å bli kunde hos et slikt selskap i fremtiden. Da betaler jeg heller mer hos andre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #4 Skrevet 10. september 2025 De har nok kjøpt telefonlister med nummeret ditt på. Du kan registrere deg mot sånt salg i brønnøysundsregisteret. Unntaket er hvis du har/har hatt kundeforhold hos dem. Anonymkode: 11207...5f5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #5 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har nok kjøpt telefonlister med nummeret ditt på. Du kan registrere deg mot sånt salg i brønnøysundsregisteret. Unntaket er hvis du har/har hatt kundeforhold hos dem. Anonymkode: 11207...5f5 Jeg mente naturligvis reservere, ikke registrere Anonymkode: 11207...5f5
Matas Skrevet 10. september 2025 #6 Skrevet 10. september 2025 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg