Runnah Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Ringt meg tre ganger i løpet av et par dager, fra tre forskjellige numre. Er de stein hakkende gale?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Da var det jo Telia. Anonymkode: 9f357...ca7
Runnah Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da var det jo Telia. Anonymkode: 9f357...ca7 Hm? Aldri Telia betyr naturligvis at jeg ikke kommer til å bli kunde hos et slikt selskap i fremtiden. Da betaler jeg heller mer hos andre. 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden De har nok kjøpt telefonlister med nummeret ditt på. Du kan registrere deg mot sånt salg i brønnøysundsregisteret. Unntaket er hvis du har/har hatt kundeforhold hos dem. Anonymkode: 11207...5f5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har nok kjøpt telefonlister med nummeret ditt på. Du kan registrere deg mot sånt salg i brønnøysundsregisteret. Unntaket er hvis du har/har hatt kundeforhold hos dem. Anonymkode: 11207...5f5 Jeg mente naturligvis reservere, ikke registrere Anonymkode: 11207...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå