Riskremmedfløte Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden (endret) Hvis en mann bruker en android tlf uansett om det er den dyreste samsung modellen, er det en turn off? Endret 8 timer siden av Riskremmedfløte
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Hvem f bryr seg om hvilken tlfn mannen har?! Jeg blir heller irritert på dem som bruker penger på iphone når dem har dårlig økonomi Anonymkode: acab9...805 16 5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Nei. Jeg er mer skeptisk til menn som seriøst tror at dette overhodet er et tema Også skeptisk til menn som hele tiden skal ha siste modell av alt. Anonymkode: edc3f...0df 25 8
Nappetass1 Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden (endret) Av alle idiotiske ting jeg ikke ofrer en tanke må dette toppe listen! Endret 8 timer siden av Nappetass1 5 7
Rødstrupa Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Var dette det beste emnet du kunne komme på og vil diskutere her i KG?😂😂😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg er mer skeptisk til menn som seriøst tror at dette overhodet er et tema Også skeptisk til menn som hele tiden skal ha siste modell av alt. Anonymkode: edc3f...0df Er uattraktivt med menn som skal være trendy og kule overdrevent overfladiske roper usikkerhet. Skikkelige menn bryr seg ikke om sånt! Anonymkode: acab9...805 7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Ingen verdt å date tillegger valg av operativsystem på mobilen. Den typen usikkerhet som ligger bak både å bry seg om det, og å engste seg for at andre bryr seg om det, er nok ofte et større handikap. Anonymkode: 975a2...2e6 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Riskremmedfløte skrev (7 minutter siden): Hvis en mann bruker en android tlf uansett om det er den dyreste samsung modellen, er det en turn off? Hvis noen faktisk bryr seg om det 😂 De synes jeg synd på i så fall. Anonymkode: 7ace0...8c9 3
Forenkle Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Selvfølgelig ikke. Og som Androidbruker ville jeg heller ikke holdt det i mot en mann at har iPhone. 2
Riskremmedfløte Skrevet 8 timer siden Forfatter #11 Skrevet 8 timer siden Rødstrupa skrev (4 minutter siden): Var dette det beste emnet du kunne komme på og vil diskutere her i KG?😂😂😂😂😂 Grunnen jeg spør er fordi det var en britisk studie som konkluderte at 1 av 3 kvinner i alder mellom 18-32 ville IKKE datet en mann som brukte en android.
Riskremmedfløte Skrevet 8 timer siden Forfatter #12 Skrevet 8 timer siden Nappetass1 skrev (5 minutter siden): Av alle idiotiske jeg ikke ofrer en tanke må dette toppe listen! Grunnen jeg spør er fordi det var en britisk studie som konkluderte at 1 av 3 kvinner i alder mellom 18-32 ville IKKE datet en mann som brukte en android.
Riskremmedfløte Skrevet 8 timer siden Forfatter #13 Skrevet 8 timer siden Grunnen jeg spør er fordi det var en britisk studie som konkluderte at 1 av 3 kvinner i alder mellom 18-32 ville IKKE datet en mann som brukte en android
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden Nei. Hvis mannen har en hangup med iphone eller android derimot, så er det så umodent at jeg føler for å sponse bleier og tåteflaske før jeg går. Anonymkode: 5495d...768 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Hvorfor tror noen menn hele tiden at vi kvinner er så overfladiske? Hvor har du og dere fått denne tankegangen fra? Er dere menn som tror dette så usikre på dere selv. Mobiltelefoner??, Who the fuck cares? Og nå snart kommer en mann som sier at vi kvinner ikke vet hva vil eller at vi bare lyver og så tror mannen som startet tråden på den mannen i stedenfor alle kvinnene som svarer nei. Begynner å bli lei av å skulle være grei å svare på usikre menns spørsmål når jeg aldri blir trodd likevel. Som om alle kvinner har en konspirasjon der vi ikke er ærlige om hvor overfladiske vi er. Eller for dumme til å forstå hva vi egentlig vil ha. Nei. Jeg driter i hvilken mobil du har så lenge du svarer meg og er tilgjengelig. Jeg ønsker meg en gentleman. Så mobilen din er meg ræva likegyldig. Anonymkode: 7d5c9...e96 4 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden Jeg foretrekker en mann med Android viss det er Samsung. Men seriøst, ingen velger livspartner ut i fra hvilken telefon vedkommende har. Mange får også tlf gjennom jobben og velger faktisk ikke selv om de skal ha Android eller iPhone. Anonymkode: dd858...f26 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden En studie alene sier fint lite. Vi vet lite om kvaliteten på studien. Anonymkode: 5495d...768 6
Peanut Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Samme hvilken tlf han bruker så lenge det ikke er en ny hvert år. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Riskremmedfløte skrev (5 minutter siden): Grunnen jeg spør er fordi det var en britisk studie som konkluderte at 1 av 3 kvinner i alder mellom 18-32 ville IKKE datet en mann som brukte en android Det sier vel mer om de kvinnene enn om android-brukere. Kvinner som bryr seg om sånt er uansett ikke forholds-materiale. Jeg vil påstå at android-brukere er mer intelligente enn Iphone-brukere - og ville mye heller datet en android-bruker enn en Iphone bruker. 😉 Anonymkode: e39f0...045 2 1
Riskremmedfløte Skrevet 8 timer siden Forfatter #20 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En studie alene sier fint lite. Vi vet lite om kvaliteten på studien. Anonymkode: 5495d...768 https://www.uswitch.com/media-centre/2024/09/iphonevsandroid/ 32% i alder av 18-34* år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå