AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #1 Skrevet 10. september 2025 Jeg har så stiv nakke, vond å bevege fra side til side. Er så sykt anspent i skuldre, så skyldes nok det. I morgen må jeg finne meg en behandling, men hva er lurt å ta? Akupunktur, kiropraktor, naprapat, massasje, lege? Det er jo et hav av muligheter…. Anonymkode: 1051c...6c9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2 Skrevet 10. september 2025 Min erfaring - finn en kiropraktor eller naprapat som også bruker nåler i behandling av muskelspenningene. Anonymkode: 44e97...89d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #3 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har så stiv nakke, vond å bevege fra side til side. Er så sykt anspent i skuldre, så skyldes nok det. I morgen må jeg finne meg en behandling, men hva er lurt å ta? Akupunktur, kiropraktor, naprapat, massasje, lege? Det er jo et hav av muligheter…. Anonymkode: 1051c...6c9 Få abbonement på squeese massasje det hjelper mye skikkelig profesjonelle! Anonymkode: bdcde...beb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #4 Skrevet 10. september 2025 Naprapat med nålebehandling. Vært redningen for meg. Anonymkode: 8949f...4dc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #5 Skrevet 10. september 2025 Mobilnakke? https://www.aftenposten.no/norge/i/xRQxp/mobilnakke-tar-knekken-paa-oss Anonymkode: 99d1e...d1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå