AnonymBruker Skrevet 12. september #41 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har nå sett på alle rådene herfra og tusen takk for at dere kommer med forslag! Det settes stor pris på. Jeg har tenkt litt og ser at jeg ønsker å gå for firehjulsdrift. Da må jeg litt opp i pris og/eller fire litt på årsmodellen. Så jeg kikker litt på Volvo. Det er jo en stødig bil. Anonymkode: 78527...8ec Tro meg, jeg kommer fra Volvo-hjørnet og hadde elsket å anbefale deg en el-Volvo. Men alle elbilene de har lansert så langt er dritt, rett og slett. Polestar også. Se bort fra disse bilene om ikke du vil ha et dårlig produkt til for høy pris. Anonymkode: 694a9...729
AnonymBruker Skrevet 13. september #42 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tro meg, jeg kommer fra Volvo-hjørnet og hadde elsket å anbefale deg en el-Volvo. Men alle elbilene de har lansert så langt er dritt, rett og slett. Polestar også. Se bort fra disse bilene om ikke du vil ha et dårlig produkt til for høy pris. Anonymkode: 694a9...729 Hvorfor mener du at de er dritt?? Hva gjør alle sammen til dårlige produkter? Anonymkode: 78527...8ec
AnonymBruker Skrevet 13. september #43 Skrevet 13. september newman01 skrev (21 timer siden): Elbilvolvo? Tenker du da på elektriske XC40 Recharge? Den er ganske liten innvendig, bygget på en fossilplattform og har en meget irriterende kaddangtunell som splitter gulvet i baksetet i to. Meget håpløst i elbilverden. Ja, f.eks en xc40. Den er mer enn stor nok for meg. Om det kommer til å sitte noen i baksetet vet jeg ikke, men i så fall så blir det bare noen som skal sitte på en og annen sjelden gang. Anonymkode: 78527...8ec
AnonymBruker Skrevet 13. september #44 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor mener du at de er dritt?? Hva gjør alle sammen til dårlige produkter? Anonymkode: 78527...8ec Trange Dårlig ergonomi/betjening (noe Volvo pleide å være fantastisk gode til) Høyt forbruk Høy pris Ikke konkurransedyktig tech Anonymkode: 694a9...729
AnonymBruker Skrevet 14. september #46 Skrevet 14. september Jeg svarte tidligere i tråden ang hundebur. Enyaq får man også med firehjulstrekk, det har vi valgt😊 Anonymkode: 2c4c1...709
AnonymBruker Skrevet 16. september #47 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 13.49): Hva er årsaken til at du ikke ønsker Tesla? De lager de beste elbilene på markedet, og tikker vel alle bokser utenom håndfri åpning av bakluke. Etter å ha hatt Tesla i noen år så er det ikke noen annet bilmerke som virker litt aktuelt engang. Anonymkode: 91eb8...08b Tesla lager de beste el bilene, vel. Det kommer litt an på hvordan man ser det, bra rekkevidde javisst, men interiøret er bare traust og kjedelig, dårlig lakk (en del ruster raskt er mitt intrykk?) Altfor lav bil om vinteren egt, "veldig gulvkryper" Likte heller ikke den enorme og rare hellingen på frontruta, at panser og frontrute er altfor lavt plassert. Tesla er en sedan, så heller ikke den vakreste fra siden. Tesla er heller ikke den mest driftsikre.. Anonymkode: 6adb0...18e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #48 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2025 den 23.01): Tesla lager de beste el bilene, vel. Det kommer litt an på hvordan man ser det, bra rekkevidde javisst, men interiøret er bare traust og kjedelig, dårlig lakk (en del ruster raskt er mitt intrykk?) Altfor lav bil om vinteren egt, "veldig gulvkryper" Likte heller ikke den enorme og rare hellingen på frontruta, at panser og frontrute er altfor lavt plassert. Tesla er en sedan, så heller ikke den vakreste fra siden. Tesla er heller ikke den mest driftsikre.. Anonymkode: 6adb0...18e Jeg har selv tesla, model y og jeg opplever virkelig ikke at den er lav. Vi hadde en vw passet tidligere og i forhold til den, så sitter du mye høyere i en tesla, ihvertfall model y, og x. Men selvfølgelig model s og 3 er flate/lave biler (sedan). Mens y og x er suv. Jeg liker interiøret, det er så ryddig og slipper så mye knapper og styr slik som det er i "vanlige" biler. Men det er jo selvfølgelig hver sin smak. Men jeg må si jeg liker bedre vanlig model y, en den nye juniper, den ser litt kjedelig ut utpå for min del med de lange lysene bak og framme og skiltplaten plassert så lavt nede. Anonymkode: 3171b...e0c
AnonymBruker Skrevet 20. september #49 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 17.23): Tro meg, jeg kommer fra Volvo-hjørnet og hadde elsket å anbefale deg en el-Volvo. Men alle elbilene de har lansert så langt er dritt, rett og slett. Polestar også. Se bort fra disse bilene om ikke du vil ha et dårlig produkt til for høy pris. Anonymkode: 694a9...729 Har du prøvd polestar? Vi har hatt i flere år no. Veldig fornøyd! Litt rusk er det med det meste. Anonymkode: 26494...d54
AnonymBruker Skrevet 20. september #50 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har du prøvd polestar? Vi har hatt i flere år no. Veldig fornøyd! Litt rusk er det med det meste. Anonymkode: 26494...d54 Ja, klart det, hadde jo ikke kunnet sagt noe om det hvis ikke. Skulle gjerne ha visst hva som fikk dere til å velge Polestar over Tesla (som jeg heller ikke hadde valgt) eller ordentlig gode biler fra Korea? Anonymkode: 694a9...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå