Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål jeg gjerne skulle hatt hjelp med av dere som er klarsynte eller legger tarotkort:

Er jeg, og har jeg vært på feil vei de siste par årene? Jeg tok noen valg for et par år siden i forhold til kjærlighet og hobby, i håp om å forbedre livet mitt, men det har ikke blitt helt som jeg håpte på. Trenger det hele litt mer tid? Eller er jeg på feil vei nå?

Anonymkode: 1884a...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ikke si at du tar livsvalg basert på hva en dust på internett måtte finne på å si til deg? Ikke bare er det rene skrøner, det er folk som sitter og skriver her på pur faen, uten å ha dratt et eneste kort. Bare for å ha det moro.

Ta dine livsvalg på andre grunnlag, er du snill.

Anonymkode: f7595...bdf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du bør avslutte det forholdet, og kanskje du har andre hobbyer?

Anonymkode: 2f9bd...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har et spørsmål jeg gjerne skulle hatt hjelp med av dere som er klarsynte eller legger tarotkort:

Er jeg, og har jeg vært på feil vei de siste par årene? Jeg tok noen valg for et par år siden i forhold til kjærlighet og hobby, i håp om å forbedre livet mitt, men det har ikke blitt helt som jeg håpte på. Trenger det hele litt mer tid? Eller er jeg på feil vei nå?

Om det ikke føles rett så er du på feil sti. Er man usikker på om man skal gjøre noe, så betyr det at man ikke skal gjøre det. Jeg tar mine avgjørelser på dette grunnlaget. 

Anonymkode: 5f129...7a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud, ikke si at du tar livsvalg basert på hva en dust på internett måtte finne på å si til deg? Ikke bare er det rene skrøner, det er folk som sitter og skriver her på pur faen, uten å ha dratt et eneste kort. Bare for å ha det moro.

Ta dine livsvalg på andre grunnlag, er du snill.

Anonymkode: f7595...bdf

Ja det er mange som skriver på kødd, KG er fullt av skrønere. Men det finnes noen klarsynte her som ser veldig godt, og som har lyst å hjelpe. Så får det bli opp til meg å tolke svarene som kommer, om det er skrøner eller seriøse svar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det ikke føles rett så er du på feil sti. Er man usikker på om man skal gjøre noe, så betyr det at man ikke skal gjøre det. Jeg tar mine avgjørelser på dette grunnlaget. 

Ja det er jo noe i dette, vet man, så vet man, sies det. Tenk hvor mange som er i forhold hvor de er usikre, eller i vennegrupper, hobbyer, jobb osv. Men jeg syns likevel det er vanskelig, det er faktorer jeg ikke kan styre som gjør det vanskelig å vite.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er jo noe i dette, vet man, så vet man, sies det. Tenk hvor mange som er i forhold hvor de er usikre, eller i vennegrupper, hobbyer, jobb osv. Men jeg syns likevel det er vanskelig, det er faktorer jeg ikke kan styre som gjør det vanskelig å vite.

Bare tull. En må lære seg å skille mellom angst og sår fra fortiden, og det som er intuisjonen. Alt i meg sier "dette er feil" fordi jeg er redd for intimitet, nærhet, og at livet er godt, mens intuisjonen sier "bli". Og det har tatt mange år å innse. Hvis jeg flyktet fra alt jeg var redd for etter en oppvekst preget av vold, så ville jeg aldri fått det bra. 

Anonymkode: 366ee...366

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bare tull. En må lære seg å skille mellom angst og sår fra fortiden, og det som er intuisjonen. Alt i meg sier "dette er feil" fordi jeg er redd for intimitet, nærhet, og at livet er godt, mens intuisjonen sier "bli". Og det har tatt mange år å innse. Hvis jeg flyktet fra alt jeg var redd for etter en oppvekst preget av vold, så ville jeg aldri fått det bra. 

Anonymkode: 366ee...366

Godt poeng🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er mange som skriver på kødd, KG er fullt av skrønere. Men det finnes noen klarsynte her som ser veldig godt, og som har lyst å hjelpe. Så får det bli opp til meg å tolke svarene som kommer, om det er skrøner eller seriøse svar.

Anbefaler deg å betale for reading for skikkelig hjelp. Du kan sjekke instagram og tiktok :) 

Anonymkode: 0a253...515

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anbefaler deg å betale for reading for skikkelig hjelp. Du kan sjekke instagram og tiktok :) 

Jeg gjorde det ang et annet spørsmål for en stund siden, og fikk så forferdelig ekkelt svar tilbake, også viste det seg å ikke stemme. Betalte ganske mye også. Så det er ikke alltid de man betaler mest til som er de beste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det ang et annet spørsmål for en stund siden, og fikk så forferdelig ekkelt svar tilbake, også viste det seg å ikke stemme. Betalte ganske mye også. Så det er ikke alltid de man betaler mest til som er de beste.

Så kjipt at du har hatt denne erfaringen :( Kan jeg spørre hvem det er? 

AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt at du har hatt denne erfaringen :( Kan jeg spørre hvem det er? 

Jeg tør ikke nevne navn, det tror jeg ikke er lov. Men ja, det var en kjip opplevelse😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg tør ikke nevne navn, det tror jeg ikke er lov. Men ja, det var en kjip opplevelse😕

Det burde være en slags "trustpilot" synes jeg. Jeg vet det er flere som kun ser dollartegn, men det er noen som virkelig ønsker å hjelpe også.

Jeg kan prøve jeg, dersom du ønsker? :hjerte: Gi meg litt mer detaljer rundt dette så kan jeg prøve ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Spør chatGPT, den kan enten tolke kort du trekker selv eller trekke digitalt og tolke for deg samtidig. Kos deg! 

Anonymkode: d1988...df6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan forstå det er vanskelig, for man kan aldri vite helt sikkert. Likevel så kan man kjenne etter om man har en god eller dårlig følelse i forhold til det. Det kan gi en pekepinn selv om det kan være vanskelig.

Noen ganger så må man utfordre seg selv om det kan være vanskelig.

Screenshot_20250903-163130.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det burde være en slags "trustpilot" synes jeg. Jeg vet det er flere som kun ser dollartegn, men det er noen som virkelig ønsker å hjelpe også.

Jeg kan prøve jeg, dersom du ønsker? :hjerte: Gi meg litt mer detaljer rundt dette så kan jeg prøve ❤️ 

Enig, det burde vært en slags trustpilot.

Tusen takk, så snilt at du vil prøve❤️ Usikker på hvor mye mer info jeg skal gi, for det er vel kanskje ødeleggende for lesningen dersom det blir for mye detaljer, som kan legge føringer for lesningen? Jeg prøver:

Det hele startet for litt over to år siden. Jeg hadde lenge vært på et dårlig sted i livet, langvarige helseproblemer som ødela for livet, og som over årenes løp førte til mindre og mindre sosialt liv. Jeg hadde (og har fortsatt) noen få nære, veldig gode venninner, men alle har utfordringer på sin side, så det var sjelden vi så hverandre. Jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres, så jeg begynte på en ny hobby. Mest av alt for å utvide nettverket. Det viste seg at helsen ikke holdt, så jeg måtte ta en langvarig pause, og har fortsatt ikke begynt på igjen. Men jeg prøver å holde kontakten sosialt likevel. Det har vært lettere sagt enn gjort. Mye skyldes nok at jeg ikke er der ukentlig sånn som alle andre, så da er det naturlig å falle litt utenfor. Men jeg hadde håpet at de likevel ville prøve å inkludere meg litt mer. Det hele føles litt sånn «tja», for jeg må hele tiden passe på å inkludere meg selv. Så i denne setningen lurer jeg på om jeg bare bør slipper tak i hele hobbyen, også sosialt sett? Eller om det sosiale vil ta seg opp gradvis, sånn at jeg gradvis blir mer inkludert, og vil føle meg som en del av gjengen? 

Jeg har også fått en ny kjæreste de siste to årene, som også endret mye i positiv grad. Men det er mye utfordringer i forholdet, mye som må jobbes med, men jeg føler jeg er den eneste som tar opp de tingene vi må snakke om. Han synes det er vanskelig å snakke om følelser, og han synes det er vanskelig å snakke om fremtiden. Jeg blir usikker på hans følelser for meg, og derfor holder jeg igjen mine følelser for han. Derfor er jeg usikker på om det er denne mannen jeg skal satse på, eller om dette bare er en blindvei. 

Får du opp noe om disse to situasjonene? ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kan forstå det er vanskelig, for man kan aldri vite helt sikkert. Likevel så kan man kjenne etter om man har en god eller dårlig følelse i forhold til det. Det kan gi en pekepinn selv om det kan være vanskelig.

Noen ganger så må man utfordre seg selv om det kan være vanskelig.

Screenshot_20250903-163130.png

Tusen takk for svar❤️ Ja det er nettopp dette, at man aldri helt kan vite hvorfor man føler på en dårlig magefølelse. Det kan være egne traumer/sår som er årsaken, men det kan også hende at magefølelsen prøver å si noe viktig. Jeg klarer ikke skille de to, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...