AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Kan jeg ta CO2laser i Februar eller er det for seint? Det sies at man burde ta det på høsten. Anonymkode: 86d64...ea7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Det kommer vel an på hvor du bor. Her i nord er det ikke noe problem med den type behandlinger i februar. Anonymkode: 6a93f...e7c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg synes det er kjempetrist at at man har så negativt syn på kropp og aldring. Jeg håper verden snart går tilbake til å sette pris på hvem man er og hva man er fremfor å ødelegge hverandre. Anonymkode: 819df...912
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er kjempetrist at at man har så negativt syn på kropp og aldring. Jeg håper verden snart går tilbake til å sette pris på hvem man er og hva man er fremfor å ødelegge hverandre. Anonymkode: 819df...912 Og jeg håper folk snart lærer å passe sine egne saker og ikke legge seg oppi hva andre gjør med sitt utseende. Anonymkode: 6a93f...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå