Gjest 1111 Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Det lurer jeg på Har vært i et par forhold før det jeg er i nå, og det har tatt alt fra et par dager inn i forholdet (han sa det, men jeg syns det var litt tidlig og ventet med å si det) og tre-fire måneder. Selv syns jeg det er ganske så sterke ord og når jeg ser tilbake så har jeg nok sagt det uten å mene det, selv om jeg trodde jeg mente det da jeg sa det. Endret 27. mars 2006 av Rhiakath
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 To og en halv måned ventet jeg med å si det, men da tok jeg nok kjæresten min litt på senga
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Har bare sagt det til èn person, og da hadde vi vel hatt et forhold i over et år. En grunn til at det tok så lang tid var nok at vi hadde et ganske vinglete forhold lenge, men til slutt var det ytre omstendigheter som gjorde at vi innså at vi VAR ordentligekjærester. Han sa det nok først, og jeg like etterpå, sånn som jeg husker det. Mente det, og mener det fortsatt Jeg tror nok at man kan si/mene det tidligere også, for all del. Men det må kjennes riktig før man sier det, synes jeg.
mjau Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 i mitt forrige forhold et par-tre måneder (men jeg var 16 og han var 20, og han sa det først, og visste nok ikke forskjellen på å elske noen og det å elske å være sammen med noen/forelskelsen) mitt nåværende har var i over ett år, men vet ikke om jeg elsker ham/han elsker meg, så vi tar det etterhvert. Han sa det en gang i fylla, men da sa jeg at det var litt feil å si det da.
Cathie Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Vi var fram og tilbake i flere år, men da vi endelig ble ordentlig og offisiellt sammen tok det 4mnd'er.
fomlepung Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Kun sagt det til ei jente, og det tok vel et par måneder. Jeg greier ikke å si noe slikt uten at jeg virkelig mener det... de tre ordene er så alt for "ladet" til at jeg kan si det sånn uten videre.
Karro Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Hatt flere kjærester, men ingen som har fortjent et "jeg elsker deg" før jeg traff han jeg nå er samboer med - derfor var det ingen av de andre som fikk høre det heller. Etter å ha rotet rundt et par måneder og vært offesielt sammen i ca en uke, sa han til meg: "Jeg har så lyst å si til deg at jeg elsker deg!" Jeg ba ham vente, ble veldig paff, for jeg legger mye i de ordene. Men etter en måned sa han det igjen før han reiste fra meg, skulle se han noen dager senere og hadde tenkt å overraske han med å si at jeg elsket han, men klarte ikke å vente så lenge så sendte en melding etter noen timer. Etter det har vi sagt det til hverandre hver dag i snart to år.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Ble litt overraska over at noen har svart 1 og 2år her, kan det virkeligi ta så lang tid før man er sikker på noe sånt?? Ikke meininga å tråkke noen på tærne nå, jeg bare spør ← Vel, åpenbart. Jeg har også følt sterkt for noen fra første øyeblikk, men det har absolutt ikke vært noen garanti for at det har vært gjengjeldt eller blitt noe fungerende og godt forhold ut av det. Jeg elsker ingen jeg ikke kjenner godt heller. Å være betatt og forelska er heller ikke å elske noen, trenger ikke være ordentlig glad i en gang. Kjæresten min og jeg sa ikke til hverandre at vi elsket hverandre før etter over et år. Nå har det gått flere år siden da, og forholdet lever i beste velgående. Så der har du svar på spørsmålet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 Første gang: 4 måneder. Han sa det først etter et år, samme dag som jeg reiste bort for å studere. Andre - og siste gang: Etter ti dager.
Goosebump Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 Tok ca 2 1/2 mnd. Han sa det først og tror nok vi begge mente det selv om det var litt tidlig. Vi hadde kjent hverandre 1 år eller noe før vi ble sammen da, så var jo ikke akkurat som vi sa det til en "fremmed"
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #13 Skrevet 27. mars 2006 Sa det etter ca to måneder, han sa det først.. Mente det da, og mener det nå Er vel egentlig litt sparsomlig med å si det, vil jo ikke "bruke det opp"
Gjest gjesta Skrevet 27. mars 2006 #14 Skrevet 27. mars 2006 Ca 3 måneder... Nå vet jeg jo at det ville vært riktigere å si noe sånt som at "jeg er tvers gjennom og opp etter ørene forelsket i deg" men jeg trodde faktisk på det da jeg sa det.
Gjest Gitte Skrevet 27. mars 2006 #15 Skrevet 27. mars 2006 Ble litt overraska over at noen har svart 1 og 2år her, kan det virkeligi ta så lang tid før man er sikker på noe sånt?? Ikke meininga å tråkke noen på tærne nå, jeg bare spør ← Jeg er da motsatt Jeg skjønner ikke hvordan folk kan si at de elsker en person etter én mnd For meg er "jeg elsker deg" veldig store ord, og i og med at jeg aldri hadde sagt det til noen før, ville jeg ikke si det før jeg følte det var helt riktig... Og følelsene mine var sterke lenge lenge før jeg fortalte han det, selv om jeg ikke brukte ordet elsker..
Gjest Aloha Skrevet 27. mars 2006 #16 Skrevet 27. mars 2006 Husker ikke når vi sa det første gang, men tror det var relativt kjapt.
Gjest -eline- Skrevet 28. mars 2006 #18 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Det tok ikke så veldig lang tid, er ikke sikker faktisk, men jeg følte sterkt for han fra første øyeblikk og alt stemte. Jeg er vel og en sånn person som merker veldig fort hvor jeg har hjerte mitt ← Samme her, vi hadde vel vært sammen i litt over en måned... Og jeg klarte bare ikke å holde det for meg selv, var livredd for å skremme vettet av han og syntes følelsene kom altfor fort, men heldigvis så følte han det likedan... Har vært sammen i over to år nå og jeg vet det er han jeg skal dele livet med! Med x'n tok det litt lengere tid. Endret 28. mars 2006 av -eline-
Mossa Skrevet 28. mars 2006 #19 Skrevet 28. mars 2006 Tok ett par år før han sa det, jeg ventet litt lengre. Synes det er så sterke ord, og eksen min brukte det fra første stund...så ordet var litt "oppbrukt". Men den dagen jeg sa det, da mente jeg det med hele mitt hjerte!!
Blackjack Skrevet 28. mars 2006 #20 Skrevet 28. mars 2006 ¨Jeg sa det etter 5-6 mnd, han noen uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå