Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei du 🌹

Jeg vurderer å tilby astrologiske lesninger igjen. Øver meg på dette og håper jeg kan bidra med noe positivt til deg💫

I første omgang ønsker jeg bare å lodde stemningen.

Alle er velkommen enten du er ny eller har fått lesning fra meg tidligere 💞

Dersom det er aktuelt vil jeg opprette en ny tråd hvor du kan melde deg på og med nærmere informasjon om lesningen.

Du trenger ikke å legge igjen info nå, kun melde din interesse. Så ser jeg hvor mange det blir og oppretter ny tråd for lesninger.

Er dette interessant for deg? 🥰

Med de beste intensjoner,

Ts 🤍💫

Anonymkode: 0850d...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk! 

Anonymkode: 2120a...536

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du betalt av forumet for å øke trafikken eller. Du vet jo godt at dette ALLTID har masse interesse. Men du ville bare ha litt bekreftelse eller hva? Genuint nysgjerrig på hva greia bak å lage en tråd før tråden er. 

Anonymkode: 1e768...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk❤️ Jeg har gått glipp av de tidligere trådene dine fordi jeg har sett det for sent, håper å rekke det nå da😅

Anonymkode: afbc3...820

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja takk❤️ Jeg har gått glipp av de tidligere trådene dine fordi jeg har sett det for sent, håper å rekke det nå da😅

Aha, er det derfor TS har en tråd før tråden? For å si nå kommer det snart (i løpet av 1 time til 2 uker) en tråd? 

AnonymBruker
Skrevet

JA, takk ❤️

Anonymkode: e7b45...66e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er du betalt av forumet for å øke trafikken eller. Du vet jo godt at dette ALLTID har masse interesse. Men du ville bare ha litt bekreftelse eller hva? Genuint nysgjerrig på hva greia bak å lage en tråd før tråden er. 

Hei 🙂

Nei, jeg er ikke betalt av noen. Dette gjør jeg på eget initiativ og fritid.

I en tidsånd som er preget av nedgang kan jeg forstå hvorfor du tenker at mitt bidrag er økonomisk motivert eller oppmerksomhetssøkende.

Selv ønsker jeg å kunne bidra med noe som er autentisk og tilgjengelig. Forhåpentligvis levere det med varme og omtanke til den som henvender seg. 

Grunnen til at jeg opprettet denne tråden er fordi det har i tidligere tråder vært stor pågang. Det har ført til begrensninger i antall lesninger, at det tar lengre tid enn antatt å gi et svar og oppfølging.

Når mange vil ha svar kan det gå ut over kvaliteten på lesningen. Ettersom jeg gjør dette på fritiden min er tiden begrenset og ønsker derfor å være i forkant og kunne legge til rette for en mer smidig opplevelse.

Jeg synes det er viktig å kunne levere en lesning som er godt gjennomarbeidet og gir kvalitet til den som har henvendt seg. En lesning krever planlegging og tid, derfor har jeg opprettet denne tråden. 
Dersom du har forslag til organisering og optimalisering av en slik tråd er du velkommen til å dele det her, jeg tar gjerne i mot innspill for at det skal bli en bedre opplevelse for dere 🥰

Takk for at du delte dine meninger her, det kan være flere som lurte på det samme som deg. 

Skulle du ønske en lesning er du velkommen 💞

Ts 🤍💫

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei 🙂

I en tidsånd som er preget av nedgang kan jeg forstå hvorfor du tenker at mitt bidrag er økonomisk motivert eller oppmerksomhetssøkende.

Selv ønsker jeg å kunne bidra med noe som er autentisk og tilgjengelig. Forhåpentligvis levere det med varme og omtanke til den som henvender seg. 

Grunnen til at jeg opprettet denne tråden er fordi det har i tidligere tråder vært stor pågang. Det har ført til begrensninger i antall lesninger, at det tar lengre tid enn antatt å gi et svar og oppfølging.

Når mange vil ha svar kan det gå ut over kvaliteten på lesningen. Ettersom jeg gjør dette på fritiden min er tiden begrenset og ønsker derfor å være i forkant og kunne legge til rette for en mer smidig opplevelse.

Jeg synes det er viktig å kunne levere en lesning som er godt gjennomarbeidet og gir kvalitet til den som har henvendt seg. En lesning krever planlegging og tid, derfor har jeg opprettet denne tråden. 
Dersom du har forslag til organisering og optimalisering av en slik tråd er du velkommen til å dele det her, jeg tar gjerne i mot innspill for at det skal bli en bedre opplevelse for dere 🥰

Takk for at du delte dine meninger her, det kan være flere som lurte på det samme som deg. 

Ts 🤍💫

Tusen takk for lesning forrige runde ts. 🙏🏻 jeg skal fortsette å holde utkikk etter deg 

Anonymkode: 18b5b...c98

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei 🙂

Ts 🤍💫

Aha, kult! Takk for svar! Nå forstår jeg bedre. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja takk! 

Anonymkode: 2120a...536

Idunn skrev (9 timer siden):

Ja takk!

Det gleder meg -velkommen skal dere være!

Det var synd, da melder du deg på når jeg oppretter en ny tråd i morgen 🤩

JA, takk ❤️

Anonymkode: e7b45...66e

Så hyggelig, velkommen❤️

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tusen takk for lesning forrige runde ts. 🙏🏻 jeg skal fortsette å holde utkikk etter deg 

Anonymkode: 18b5b...c98

Bare hyggelig, takk selv for at du henger med videre, det gleder meg💫

Jeg oppretter en ny tråd i morgen med informasjon og håper å se dere der🌷

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det var synd, da melder du deg på når jeg oppretter en ny tråd i morgen 🤩

Ja!! Skal prøve å følge med når jeg har mulighet gjennom dagen😍 Når omtrent starter du den? ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja!! Skal prøve å følge med når jeg har mulighet gjennom dagen😍 Når omtrent starter du den? ❤️

Men må man ha med ascendant og måneden? Det har jeg nemlig ikke peiling på🤔 Hvordan finner man ut det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men må man ha med ascendant og måneden? Det har jeg nemlig ikke peiling på🤔 Hvordan finner man ut det?

* månetegn, mente jeg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...