AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september Skal på telttur til helgen. Men i tilfelle jeg må bæsje. Noen som vet hvilke bæsjeposer man må kjøpe og hvor? Regner med det ikke kan være samme som hundeposer (som er for små). Anonymkode: e19d8...809
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Skrevet 10. september Kan du ikke ta med en liten spade og grave deg et solid hull og bæsje i det og dekke over etterpå? Det blir til jord... Anonymkode: 87b80...283 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september Man driter i marka. Man lager seg hull. Så når man drar derifra så legger man på jord også blir det til jord til slutt. Har aldri plukka med meg driten når vi har vært på telttur. Anonymkode: cecdd...e73 4 3
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september Man må ikke kjøpe bæsjeposer, du er feilinformert. Anonymkode: 703b6...9b1
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september Ta med en hagespade i metall og grav ned sjiten? Papiret kan brennes der det ikke er for tørt, eller du kan skaffe en bærbar "bidet"/spyler. Anonymkode: e3feb...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Skrevet 10. september Skal du dra rundt på driten hele helga?😂 Anonymkode: eb0b5...875 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan du ikke ta med en liten spade og grave deg et solid hull og bæsje i det og dekke over etterpå? Det blir til jord... Anonymkode: 87b80...283 Men jeg så på 71 grader nord og der brukte de bæsjeposer. Anonymkode: e19d8...809
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal du dra rundt på driten hele helga?😂 Anonymkode: eb0b5...875 Anonymkode: f38dd...65f 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg så på 71 grader nord og der brukte de bæsjeposer. Anonymkode: e19d8...809 Mulig de gjør det steder der det er hard berggrunn og steinete bakke? Da går det jo ikke an å grave. Eller så gjør de det fordi at med alle deltagerne + film-mannskapet så blir det litt for mye bæsjehull rundt teltstedet? Vet ikke. Anonymkode: 87b80...283 3
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skal du dra rundt på driten hele helga?😂 Anonymkode: eb0b5...875 Noe galt med det da? Bare henge det opp i et tre nær der man har campet teltet. Og når man pakker sammen og drar tar man bare med seg posen. Er det ikke søppelbøtte i nærheten, bussholdeplassen er midt på fjellet, tar jeg med posen på bussen og kaster den i en søpppelbøtte på bussterminalen der jeg bor. Anonymkode: e19d8...809
Moppeguri Skrevet 10. september #11 Skrevet 10. september Du kan vel fint bruke hundeposer hvis du må det ? På Clas Ohlson pleide de å komme i ulike størrelser hvertfall og de på matbutikken er jo super svære synes jeg 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Skrevet 10. september Moppeguri skrev (2 minutter siden): Du kan vel fint bruke hundeposer hvis du må det ? På Clas Ohlson pleide de å komme i ulike størrelser hvertfall og de på matbutikken er jo super svære synes jeg Men åpningen på de hundeposene er jo smale? Vil jo ikke sitte der å måtte finsikte på posen når jeg skal bæsje nedi den. Dessuten kan bæsjen min være ganske lang noen ganger og da havner jo den utenfor posen. Anonymkode: e19d8...809
AnonymBruker Skrevet 10. september #13 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noe galt med det da? Bare henge det opp i et tre nær der man har campet teltet. Og når man pakker sammen og drar tar man bare med seg posen. Er det ikke søppelbøtte i nærheten, bussholdeplassen er midt på fjellet, tar jeg med posen på bussen og kaster den i en søpppelbøtte på bussterminalen der jeg bor. Anonymkode: e19d8...809 ....renovasjonsarbeidere får virkelig ikke godt nok betalt, kjenner jeg. Anonymkode: e3feb...bd3 9 1 2
Hulderen Skrevet 10. september #14 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men åpningen på de hundeposene er jo smale? Vil jo ikke sitte der å måtte finsikte på posen når jeg skal bæsje nedi den. Dessuten kan bæsjen min være ganske lang noen ganger og da havner jo den utenfor posen. Anonymkode: e19d8...809 Gjør som med hunder. Bæsj først og plukk opp bæsjen etterpå. Er den for lang, så deler du den i to. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #15 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noe galt med det da? Bare henge det opp i et tre nær der man har campet teltet. Og når man pakker sammen og drar tar man bare med seg posen. Er det ikke søppelbøtte i nærheten, bussholdeplassen er midt på fjellet, tar jeg med posen på bussen og kaster den i en søpppelbøtte på bussterminalen der jeg bor. Anonymkode: e19d8...809 Henge det opp i et tre? Fuglemat tenker du? Anonymkode: 0b528...045
Mariss@68 Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september Grav det ned, og kast papiret i en pose og ta med hjem. 5
AnonymBruker Skrevet 10. september #17 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noe galt med det da? Bare henge det opp i et tre nær der man har campet teltet. Og når man pakker sammen og drar tar man bare med seg posen. Er det ikke søppelbøtte i nærheten, bussholdeplassen er midt på fjellet, tar jeg med posen på bussen og kaster den i en søpppelbøtte på bussterminalen der jeg bor. Anonymkode: e19d8...809 😂😂😂 Anonymkode: eb0b5...875 1
Vibelator Skrevet 10. september #18 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Skal på telttur til helgen. Men i tilfelle jeg må bæsje. Noen som vet hvilke bæsjeposer man må kjøpe og hvor? Regner med det ikke kan være samme som hundeposer (som er for små). Anonymkode: e19d8...809 Du har jo Internett.Spør Google Feks avføringspose voksen trondheim
Elle Melle Skrevet 10. september #19 Skrevet 10. september (endret) Det finnes da nok plastposer på markedet som er større enn hundeposer. De trenger jo ikke å være spesiallaget til fomålet. 20-liters søppelposer på rull for eksempel? Endret 10. september av Elle Melle
AnonymBruker Skrevet 10. september #20 Skrevet 10. september Jeg pleier å bæsje i bekken. Da kan man vaske seg også. Anonymkode: 6c88e...ee5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå