AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Usikker om dette er riktig underforum for denne type spørsmål, men prøver allikevel. Kjenner noen av dere til norske (nett) butikker hvor man kan få tak i tilbehør til kaffetermoser? Jeg har en liten hydro kaffe termos med denne type lokk, men silikonpakningen er borte (ikke for første gang) og heller enn å kjøpe et nytt lokk, kunne jeg tenkt meg å kjøpe ekstra silikonringer for å sette inn. Jeg har funnet på fruugo, men varen ble sendt fra Kina og med porto (og eventuelt toll også) blir det en dyr affære. Anonymkode: b7a62...c2a
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Kontakt produsenten. Anonymkode: 42eb5...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Kast og kjøp deg en flaske/kopp uten pakning. Pakninger er oljeprodukter som gir fra seg skadelig mikroplast. Vi vet at slik mikroplast samler seg i kroppen og at du ikke får det ut igjen. Anonymkode: 036d7...fe1 1
newman01 Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kast og kjøp deg en flaske/kopp uten pakning. Pakninger er oljeprodukter som gir fra seg skadelig mikroplast. Vi vet at slik mikroplast samler seg i kroppen og at du ikke får det ut igjen. Anonymkode: 036d7...fe1 Silikon er stort sett ansett ganske trygt i matsammenheng. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kast og kjøp deg en flaske/kopp uten pakning. Pakninger er oljeprodukter som gir fra seg skadelig mikroplast. Vi vet at slik mikroplast samler seg i kroppen og at du ikke får det ut igjen. Anonymkode: 036d7...fe1 Og problemet med det er? Tilsynelatende lever så å si alle ganske godt med plast i kroppen, og koppen. Ser ut som det er vanskelig å finne pakning tilpasset den toppen/koppen, men mål den nøyaktig, så burde det gå greit å finne tilsvarende. Det burde la seg gjøre greit med en linjal. Anonymkode: af42c...020 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Takk for svar folkens! Men er noen som vet hvor man kan få tak i sånt og hva det evt kalles, vet ikke helt hva jeg skal google etter, silikonpakningringdings… 😬 Anonymkode: b7a62...c2a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar folkens! Men er noen som vet hvor man kan få tak i sånt og hva det evt kalles, vet ikke helt hva jeg skal google etter, silikonpakningringdings… 😬 Anonymkode: b7a62...c2a silicone gasket for water bottle Noe ala det vil jeg tro Anonymkode: af42c...020
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kast og kjøp deg en flaske/kopp uten pakning. Pakninger er oljeprodukter som gir fra seg skadelig mikroplast. Vi vet at slik mikroplast samler seg i kroppen og at du ikke får det ut igjen. Anonymkode: 036d7...fe1 Hvor kom plast inn i bildet? Anonymkode: 50495...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå