Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Flere som elsker å gå barbeint?

Jeg gjør det så ofte jeg kan, alltid på jobb (jobber i klesbutikk, går da med sandaler)

mvh

Kaja :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Når jeg tenker på å gå barbeint, tenker jeg på å gå uten sko jeg, og det er jeg ikke glad i.

Skrevet

Sandaler er ikke barbeint for meg...

Jeg liker å gå uten sko, og går uten sko store deler av dagen på jobb, da tusler jeg på sokkelsten, og det går helt greit med min jobb da. Hjemme går jeg selvsagt ikke med sko inne (ettersom jeg altså trives best uten sko) Men jeg fryser så lett på tærne, så jeg går ikke barbent (som for meg vil si å gå uten sokker eller sko) annet enn på sommeren. Da går jeg masse barbeint. som sagt, jeg trives ikke med sko.

Skrevet

Jeg liker og gå barbeint, går alltid barbeint inne, også mye barbeint ute på sommeren, ellers går jeg i flip flapper på sommeren ute.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg er ikke noe glad i det. Blir så fort kald på føttene.

Skrevet

Jeg fikk "Barbeint" på lua da jeg var russ -trenger jeg si mer...? :ler:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjør det så ofte jeg kan, alltid på jobb (jobber i klesbutikk, går da med sandaler)

mvh

Ja jeg liker å gå barbeint jeg også.Jeg går barbeint stort sett hele året rundt.Synes det er så deilig å kjenne de forskjellige underlagene som jeg trør på.deilig å kjenne luft mellom tærne.Hilsen Christian

Gjest Kålungen
Skrevet

Hjemme går jeg stort sett alltid barbeint, og på sommeren går jeg barbeint så ofte jeg kan ute også.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg elsker å gå barbeint, men har ett gulvkaldt hus, så nå påvinteren må jeg desverre bruke sokker. På sommeren går jeg barbeint, eller i verste fall med sandaler. Også hater jeg å bruke sko inne uansett, går stort sett i sokkelesten når jeg er på jobb, så sant det er mulig.

Skrevet

Jeg går barbeint så fort årstiden tillater det, og tyner det helt til siste slutt.

Jeg kjører til og med bil barbeint!

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg fryser lett på føttene så om vinteren og høsten går jeg alltid med sko eller tøfler.

På sommeren elsker jeg å være barbeint.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke fordra å gå barbent. Føler jeg får så mye skit under føttene..

Også blir jeg så fort kald.

Skrevet

Ja, liker det veldig godt! Berre berrføtt vil eg vandra vegen når sumaren kjem.. ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er digg det, men går ikke barbeint i Oslo (kan risikere å tråkke på sprøytespiss)

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

føler igjena t at det er en fotfetish greie over tråden..spesielt innlegget til trådstarter og "christian"...

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

mvh

hater å gå barbeint!

Skrevet

Elsker å være barbeint! I sand, i gress, i vann, i skog + + + :hjerter_rundt:

På sommern går jeg enten barbeint eller med flipflapper, og så lenge som mulig! Og som en annen sa over her, jeg liker også å kjøre bil barbeint! :ler:

Gjest Fruktkake
Skrevet

NEI! Blir jo iskald på føttene jo!

(dessuten liker jeg ikke føtter og synes det er ekkelt med folk som går barbeint)

Skrevet

Fruktkake: hvis man har fine rene føtter også?

Eller tenker du på sånne ustelte, oppsprukne med gule skitne negler? :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...