AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg er så lei av å måtte bruke leppepomade omtrent hver dag eller i alle fall ofte for å holde leppene mine myke. Jeg har prøvd så mange ulike typer fra billige til dyre og det er ingenting jeg kan bruke bare en sjelden gang og så holder leppene seg fine. Jeg har også prøvd å slutte helt, men det går bare ikke. Det kan da ikke være meningen at man skal måtte bruke dette hele tiden? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: bdcb0...090
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Drikk nok vann. Anonymkode: 3ba27...8ae 1
Koneko Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Luften tørker jo ut huden (inkludert leppene) over tid uansett, så det er nok ikke leppepomaden det er noe feil med i så måte. Drikke nok vann er viktig som nevnt over. Ellers synes jeg personlig det funker best med den originale varianten av Burt's bees, da er det ofte lenge imellom hver påføring for min del. Får lett sånn hvit hinne/belegg på leppene av de fleste andre typer.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er så lei av å måtte bruke leppepomade omtrent hver dag eller i alle fall ofte for å holde leppene mine myke. Jeg har prøvd så mange ulike typer fra billige til dyre og det er ingenting jeg kan bruke bare en sjelden gang og så holder leppene seg fine. Jeg har også prøvd å slutte helt, men det går bare ikke. Det kan da ikke være meningen at man skal måtte bruke dette hele tiden? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: bdcb0...090 Bruk O'keeffe's. Da smører du leppene om kvelden når du legger deg. Holder hele neste dag. De er dyre, men verdt hver krone. Anonymkode: 7b201...53b
Roci Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er så lei av å måtte bruke leppepomade omtrent hver dag eller i alle fall ofte for å holde leppene mine myke. Jeg har prøvd så mange ulike typer fra billige til dyre og det er ingenting jeg kan bruke bare en sjelden gang og så holder leppene seg fine. Jeg har også prøvd å slutte helt, men det går bare ikke. Det kan da ikke være meningen at man skal måtte bruke dette hele tiden? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: bdcb0...090 De fleste leppepomader er voksbaserte, og tilfører derfor ikke fukt i særlig grad. De fungerer imidlertid utmerket til å forhindre fukttap. Du kan forsøke en fuktighetsgivende leppebalsam, f.eks. The Ordinary Squalane & Amino Acids Lip Balm. Et tips skal være å påføre et serum med hyaluronsyre og deretter vaselin eller tilsvarende, og la det virke over natten, men jeg har ikke forsøkt det selv.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Smør glycolsyre 1-3 ganger i uka gjør lepoeme supermyke! Og er hydrerende. Anonymkode: 3feb6...0c9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Jeg bruker mandelic acid toner fra by wishtrend 1 gang i uken eller vær andre uke. Tar litt på en bomullsdott og påfører med den. Når jeg smører ansiktet med milde fuktighetsgivende produket inkluderer jeg leppene. Toner, serum, krem, solkrem. Jeg bruker lebepomade som er av sheasmør ved behov. Sheasmør gir fukt men den holder ikke så godt på fuktighet så jeg bruker debucal sin balm over. Har aldri hatt så myke lepper som etter at jeg begynte å bruke den. Anonymkode: 5e061...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå