Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Min niese fyller 16 idag og vi i familien (totalt 5barn og 5 voksne fordelt på 3 familier) skal overraske henne når hun er hjemme fra skolen. Hun går på skolen 30min unna og er hjem sent, mens vi andre er hjemme 15.

Hun har lyst ril å ferie familie bursdag på bowling etterfulgt av middag på et av restaurantene på bygget. Dermed drar vi hjem til henne/dem og spiser kake og åpner gaver.

Men. Hva skjer etter surprisen? Altså vi ser for oss at hun kommer inn døra. Og vi har blåst opp ballonger og overrasker henne når hun kommer inn i huset. Hva skjer etter det? Bare ballonger liksom? Jeg har tanke-sperre hvis det er noe som heter det. Og klarer liksom ikke å tenke ut ideer om hva som skjer videre etter surprisen. Fordi hun kommer hjem 16. Og vi skal dra ut kl17. Hva skjer i den ene timen? Ja jeg må ordne alt, kake, gaver etc fordi faren er sykt dårlig på sånt, ikke at jeg er noe bedre. Foreldrene er nettopp skilt og vi på farens side av familien har ikke feiret bursdag med henne på over 10 år da moren vil helst bare feire med sin familie. Så vi vil gjøre noe hyggelig for henne. Iflg faren har hun ikke hatt surprise party heller. 

Blir veldig glad om noen har tips. Vi er 5 voksne og 5 barn som har stor forskjell på alder( 17,16,10,8,5). 

Anonymkode: ee168...24b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

....

Anonymkode: ee168...24b

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke må bruke timen til lekser kan dere kanskje finne noen selskapsleker som alle kan være med på? Eller Kahoot, enkeltvis eller voksne mot barn? Det ligger massevis av quizer klare på kahoot.it som kan brukes. 

Anonymkode: 0d157...b30

AnonymBruker
Skrevet

Gi henne tid til å slappe av og gjøre seg klar?  

Anonymkode: 444e1...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...