AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september Det føles helt håpløst😅 Jeg har mista jobben (pga. nedbemanning) og må finne meg noe annet å gjøre. Men har altså ikke noen tro på egne evner og kompetanse. Synes det er utrolig krevende å lyve og si at jeg har noe å bidra med. Har kommet på intervju men klarer jo ikke å selge meg inn når jeg er så udugelig. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Ond sirkel... Må ha en jobb for å komme i gang, få erfaring og faglig tyngde, men det må jeg ha for å få den jobben. Anonymkode: c3309...054 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Skrevet 10. september Du mistet jobben på grunn av nedbemanning, ikke fordi du er udugelig. Viktig å huske på! Hvem sier du er udugelig? Mest sannsynligvis er det i ditt eget hode. PS. Les om imposter syndrome. Vi er alle er ute og bare faker det 'till we make it, du får joine klubben. Lykke til! Anonymkode: 1c315...5c5 3
Knirke Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september Det et jo vanskelig å si noe om når vi ikke vet hva du jobber med… Det er litt forskjell på om du er kirurg eller blomsterdekoratør. Just sayin’
AnonymBruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september Hvorfor er du udugelig? Anonymkode: 94dec...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå