AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Denne tilbakevennende påstanden om at det er "lettere" for kvinner enn menn begynner jeg å bli skikkelig lei av å høre. Det kommer gjerne fra menn som har slitt på datingmarkedet, men det kan da ikke være så vanskelig å forstå at det er like vanskelig for kvinner? Det er selvfølgelig ikke likt, men det er vanskelig for begge. Menn er heller ikke interessert i "hva som helst", og har gjerne ganske urealistiske ideer om hvor attraktive kvinne de har sjangs på. Og kvinner må i tillegg forholde seg til at menn potensielt kan være farlige (de som ender opp med partneredrap), så det legger til ennå et element av "vanskelighet". Anonymkode: 694e4...0a9 14 6
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Likevel så kan du stille deg opp på torget og rope "jeg vil pule", og menn vil strømme til. Gjør en mann det blir han arrestert. Anonymkode: 18062...e23 3 5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Likevel så kan du stille deg opp på torget og rope "jeg vil pule", og menn vil strømme til. Gjør en mann det blir han arrestert. Anonymkode: 18062...e23 Sex er annerledes for kvinner og menn. Sex for menn er veldig deilig, nesten uansett. Sex for kvinner kan oppleves som alt fra himmelsk deilig til tortur. Sex med en random mann kan gi oss like mye som å bli gnidd på kneet (altså ingenting). Ville du utsatt deg for potensiell vold og sykdom for å bli jukka mot i 11 sekunder? Anonymkode: 628eb...f8b 7 17
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Menn vil pule, kvinner vil ha forhold. Menn lokkes inn i dette med lovnad om å få pult. Så ser de at det ikke stemmer på sikt og karusellen fortsetter. Anonymkode: 6c370...ef7 1 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Likevel så kan du stille deg opp på torget og rope "jeg vil pule", og menn vil strømme til. Gjør en mann det blir han arrestert. Anonymkode: 18062...e23 Eller du kan gå på en datingapp og drukne i reelle valgmuligheter. Eller på byen. Mens de fleste menn kan glemme begge deler. Så du får bare være lei av å høre det, men det er da helt ufattelig mye lettere for kvinner. Hvis du ikke er enig får du nesten bare lukke ørene. Ja det betyr og at du ikke har sjans på forhold med alle du kan få sex av, men også her har du jo sinnsykt mange valgmuligheter. Så lenge du ikke skal ha en av de mest attraktive mennene da, men det er kanskje det du vil... Anonymkode: 9d7b5...9e2 2 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Likevel så kan du stille deg opp på torget og rope "jeg vil pule", og menn vil strømme til. Gjør en mann det blir han arrestert. Anonymkode: 18062...e23 Denne tråden handler om å finne en partner, ikke oppføres seg som en kåt idiot i offentlighet. Det du beskriver er det jo virkelig ingen oppegående mennesker som ville finne på å gjøre, verken menn eller kvinner. Heldigvis. Anonymkode: 694e4...0a9 13 9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller du kan gå på en datingapp og drukne i reelle valgmuligheter. Eller på byen. Anonymkode: 9d7b5...9e2 Nei, man kan faktisk ikke det når man ikke er av de mest attraktive. Jeg var singel i mange år og vet godt hvordan det er. Er gift nå, så jeg er tydeligvis ikke et håpløst tilfelle. Men jeg har aldri druknet i tilbud, verken her eller der. Har derimot fått mye "kjeft" av menn som har hatt et behov for å fortelle meg hvor lite attraktiv jeg er. Anonymkode: 694e4...0a9 10 4 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne tråden handler om å finne en partner, ikke oppføres seg som en kåt idiot i offentlighet. Det du beskriver er det jo virkelig ingen oppegående mennesker som ville finne på å gjøre, verken menn eller kvinner. Heldigvis. Anonymkode: 694e4...0a9 Det gjøres i monn i apper, og tror nok det var betydningen her. Anonymkode: 6c370...ef7 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn vil pule, kvinner vil ha forhold. Menn lokkes inn i dette med lovnad om å få pult. Så ser de at det ikke stemmer på sikt og karusellen fortsetter. Anonymkode: 6c370...ef7 Man kan ikke gå inn i et forhold bare for at man vil pule. Det er helt bak mål. Anonymkode: 5d0ae...bed 3 9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det betyr og at du ikke har sjans på forhold med alle du kan få sex av, men også her har du jo sinnsykt mange valgmuligheter. Så lenge du ikke skal ha en av de mest attraktive mennene da, men det er kanskje det du vil... Anonymkode: 9d7b5...9e2 Nope! Fant meg til slutt en bra mann, som var det jeg ville. Sex utenfor forhold har jeg aldri vært interessert i så å "få" sex er ikke relevant for meg. Og nei, det var virkelig aldri mange valgmuligheter. Det var fullstendig tørke faktisk. I flere år. Ikke en eneste interessert. Anonymkode: 694e4...0a9 10 1 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Så er det jo og mange flere menn enn kvinner (spesielt under 40), bare det utgjør en kjempestor forskjell. Og for de som ikke er i forhold, men som dater, flørter, har sex etc. deles et mindretall av menn på av veldig mange kvinner. Men hvorfor bli så sint for at det er lettere for kvinner? Hvorfor ikke nyte det i stedet? Dette forstår jeg ikke, om jeg hadde det så lett ville jeg ikke gått på KG og lagd klagetråder over det Anonymkode: 9d7b5...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, man kan faktisk ikke det når man ikke er av de mest attraktive. Jeg var singel i mange år og vet godt hvordan det er. Er gift nå, så jeg er tydeligvis ikke et håpløst tilfelle. Men jeg har aldri druknet i tilbud, verken her eller der. Har derimot fått mye "kjeft" av menn som har hatt et behov for å fortelle meg hvor lite attraktiv jeg er. Anonymkode: 694e4...0a9 Det er feige menn. Ikke bry deg om dem. De vil bare heve seg selv ved å trykke deg ned. Svake individer kaller man det. Anonymkode: 5d0ae...bed 2 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan ikke gå inn i et forhold bare for at man vil pule. Det er helt bak mål. Anonymkode: 5d0ae...bed Enig. La oss fokusere på forhold i denne tråden, ikke "pulig" . Anonymkode: 694e4...0a9 4
Snok1 Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Menn vil pule, kvinner vil ha forhold. Menn lokkes inn i dette med lovnad om å få pult. Så ser de at det ikke stemmer på sikt og karusellen fortsetter. Anonymkode: 6c370...ef7 Menn vil også ha forhold, og kvinner vil også pule. Forskjellene her er små. 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden De mener sex. Og at kvinner skal være glad hvem som helst vil ha det med de. Som om de selv ville hatt sex med tjukke Olga på 65, uten å få orgasme selv. Anonymkode: 3ba73...bd8 9 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er feige menn. Ikke bry deg om dem. De vil bare heve seg selv ved å trykke deg ned. Svake individer kaller man det. Anonymkode: 5d0ae...bed Jeg vet. Og jeg slipper å forholde meg til dem lengre nå som jeg er gift. Jeg vet bare at det er noe single kvinner blir utsatt for. Og at det er ubehagelig og alt annet enn "lett for kvinner" å være ute på datingmarkedet. Det er både risikabelt, vanskelig og nedbrytende for kvinner også. Og jeg tror at menn som forstår dette, vil fremstå som langt mer empatiske og attraktive også som potensielle partnere. Å løpe rundt å si at "det er så lett for kvinner, de kan bare rope pule og så får de seg" må være en av de mest "kvinne-repplenede" utsagnene jeg har hørt på lang tid. Bare som et tips til menn altså. Anonymkode: 694e4...0a9 2 7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne tråden handler om å finne en partner, ikke oppføres seg som en kåt idiot i offentlighet. Det du beskriver er det jo virkelig ingen oppegående mennesker som ville finne på å gjøre, verken menn eller kvinner. Heldigvis. Anonymkode: 694e4...0a9 Men det funker fjell! Flere burde teste ut dette ur-trikset! Anonymkode: fecc4...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (Akkurat nå): Menn vil også ha forhold, og kvinner vil også pule. Forskjellene her er små. Nei. Noen få kvinner vil kun ha sex, de fleste vil bare ha det i forhold. Menn har sex med nesten hva som helst, men veldig få av kvinnene er gode nok for forhold. Anonymkode: 3ba73...bd8 5 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (1 minutt siden): Menn vil også ha forhold, og kvinner vil også pule. Forskjellene her er små. Enig i at variasjonen i personlige preferanser nok er større innenfor begge grupper enn mellom gruppene. Men igjen: å finne forhold er definitivt ikke på noe vis "enkelt" for kvinner. Anonymkode: 694e4...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De mener sex. Og at kvinner skal være glad hvem som helst vil ha det med de. Anonymkode: 3ba73...bd8 Blæh! 🤢 Anonymkode: 694e4...0a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå