Kosekaktus Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Spørsmål til dere damer som har prøvd dere på g-punktstimulering: Jeg har hatt stor glede av en vanlig Womanizer Liberty – kommer hver gang, raskt og enkelt. Likevel har jeg alltid vært nysgjerrig på vaginale orgasmer, så jeg kjøpte den nye Womanizer OG som skal stimulere g-punktet. Til nå har jeg ikke lykkes. Jeg har vært skikkelig opphisset, brukt godt med glid og «varmet opp» klitoris først, men så trukket meg unna rett før jeg kommer for å prøve å bytte fokus til OG. Har også forsøkt å kombinere Liberty på lav styrke med OG, men jeg ender alltid opp med å avslutte på klitoris. Er det noen av dere som også har slitt med å få til vaginal/g-punktorgasme, men som etter hvert knekte koden? Hvilke teknikker, posisjoner eller bevegelser funket for dere? Hvor lang tid brukte dere, og kjentes det annerledes ut enn klitorisorgasmen? Alle tips tas imot med takk 💕
Soft mann Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Min erfaring er at du lar klitoris være i fred, i vertfal selve hode på den. Men bena på den kan du masere forsiktig. Roterende bevegelser på g-pungt med et press som føler er best for deg, kanskje dett kan hjelpe. Har virket foe meg, med flere damer
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Orgasme er orgasme. Klitorisen er både utenpå og inni (G-punkt». Forskjellen på følelsen er minimal, det er bare mer praktisk å komme av penis i vagina. Anonymkode: 1de17...386
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Orgasme er orgasme. Klitorisen er både utenpå og inni (G-punkt». Forskjellen på følelsen er minimal, det er bare mer praktisk å komme av penis i vagina. Anonymkode: 1de17...386 Sagt av...... mann/gutt? Anonymkode: 8217f...614 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Orgasme er orgasme. Klitorisen er både utenpå og inni (G-punkt». Forskjellen på følelsen er minimal, det er bare mer praktisk å komme av penis i vagina. Anonymkode: 1de17...386 De fleste kvinner kommer av stimuli av klitoris, ikke vagina/g-punkt. Anonymkode: fd3c6...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå