Gå til innhold

Den nye Womanizer OG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere damer som har prøvd dere på g-punktstimulering:

Jeg har hatt stor glede av en vanlig Womanizer Liberty – kommer hver gang, raskt og enkelt. Likevel har jeg alltid vært nysgjerrig på vaginale orgasmer, så jeg kjøpte den nye Womanizer OG som skal stimulere g-punktet.

Til nå har jeg ikke lykkes. Jeg har vært skikkelig opphisset, brukt godt med glid og «varmet opp» klitoris først, men så trukket meg unna rett før jeg kommer for å prøve å bytte fokus til OG. Har også forsøkt å kombinere Liberty på lav styrke med OG, men jeg ender alltid opp med å avslutte på klitoris.

Er det noen av dere som også har slitt med å få til vaginal/g-punktorgasme, men som etter hvert knekte koden?

Hvilke teknikker, posisjoner eller bevegelser funket for dere?

Hvor lang tid brukte dere, og kjentes det annerledes ut enn klitorisorgasmen?

Alle tips tas imot med takk 💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at du  lar klitoris være i fred, i vertfal selve hode på den. Men bena på den kan du masere forsiktig. Roterende bevegelser på g-pungt med et press som føler er best for deg, 

kanskje dett kan hjelpe. Har virket foe meg, med flere damer

Skrevet

Orgasme er orgasme. Klitorisen er både utenpå og inni (G-punkt». Forskjellen på følelsen er minimal, det er bare mer praktisk å komme av penis i vagina.

Anonymkode: 1de17...386

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Orgasme er orgasme. Klitorisen er både utenpå og inni (G-punkt». Forskjellen på følelsen er minimal, det er bare mer praktisk å komme av penis i vagina.

Sagt av...... mann/gutt?

Anonymkode: 8217f...614

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste kvinner kommer av stimuli av klitoris, ikke vagina/g-punkt. 

Anonymkode: fd3c6...22a

• Nyttig 2
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Womanizer fungerer til både gutt & jente . Jenter bruker den på klitoris. Gutter kan prøve den sugende vibrator effekten bak ved strengen og nedover . Da vil du garantert få en opplevelse ! ☺️ jeg fant bare tilfeldigvis vibratoren til jenta mi på 23 , i nattbordsluffen hennes øverst .  Den bare lå der - rosa/lilla også måtte jeg prøve den og jeg sprutet og kom no voldsomt ☺️ hele womanizer var våt og glatt av all sæden min lissom. Også la jeg den tilbake . Lånte den ett par ganger , men jeg spruter såååå extra mye når jeg bruker den at jeg fyller jo opp hele det sugekopp hullet og hele vibratoren blir jo glasert av ett tykt lag med sæd , men jeg har bare pleid å legge den klissvåt tilbake hver gang da sæd tørker av seg selv normalt …. ☺️ veldig fin vibrator da☺️

Anonymkode: 5dc63...a6f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Womanizer fungerer til både gutt & jente . Jenter bruker den på klitoris. Gutter kan prøve den sugende vibrator effekten bak ved strengen og nedover . Da vil du garantert få en opplevelse ! ☺️ jeg fant bare tilfeldigvis vibratoren til jenta mi på 23 , i nattbordsluffen hennes øverst .  Den bare lå der - rosa/lilla også måtte jeg prøve den og jeg sprutet og kom no voldsomt ☺️ hele womanizer var våt og glatt av all sæden min lissom. Også la jeg den tilbake . Lånte den ett par ganger , men jeg spruter såååå extra mye når jeg bruker den at jeg fyller jo opp hele det sugekopp hullet og hele vibratoren blir jo glasert av ett tykt lag med sæd , men jeg har bare pleid å legge den klissvåt tilbake hver gang da sæd tørker av seg selv normalt …. ☺️ veldig fin vibrator da☺️

Jeg vet, har samme opplevelse. Med womenizer får jeg rett og slett ekstreme orgasmer. Jeg og lånte dama sin, men så innrømmet jeg det for henne. Hun ble ikke sur, nå avslutter hun ofte min orgasme med sin womenizer, fordi det gir meg enorme orgasmer. Hun 22, jeg 23

Anonymkode: 8e6e2...3ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hahahaha, sæden tørker av av seg selv. 😂

Neidu, det der er nok samme innstilling som at husnissen vasker og rydder i huset, eller at man har et magisk bord (om du har sett den videoen). Sæd tørker ja, men det tørker seg ikke bort. Det blir som et tynt lag plast som flasser. 

Din kjære (husnissen altså) har nok vasket den, men neste gang kan du være høflig nok til å gjøre det selv. Av respekt for henne. Låne den får du sikkert. 

Anonymkode: d9101...460

• Nyttig 4
Skrevet

Heldig dere som merker noe når dere bruker womanizer

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 10.30):

"Sex for dummies":

1. Neida.. man stimulerer ikke klittorisen i G-punktet.. klittarmene deler seg og ligger ikke i midtpunktet..
  2. Orgasmen sitter heller ikke i klitten, orgasmen sitter i hjernen..
  3. "Alle orgasmer kommer av klittstimuli" er også en myte.. Fordi kvinner kan få orgasme, uten å være i nærheten av klitten..
  4. Alle orgasmer er tilknyttet sammentrekninger av bekkenbunnsmusklene..
    Null sammentrekninger = null orgasme👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...