AnonymBruker Skrevet 10. september #21 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): 🤣 Ikke sant. En masinklippet skalle ser for de fleste langt bedre ut en caps. Caps er ikke for voksne som vil bli tatt seriøst. Anonymkode: fc845...c97 Det kommer litt an på hvem man trenger å bli tatt seriøst av. Anonymkode: bb830...34e 1
Snok1 Skrevet 10. september #22 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ser litt varmt ute å trene med caps eller ha caps på seg hele tiden når man er inne Anonymkode: 55b00...730 De eier ikke folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Skrevet 10. september Fordi jeg ikke gadd å vaske håret. Anonymkode: cd7e4...f8d
AnonymBruker Skrevet 10. september #24 Skrevet 10. september Ingen som nevner det at å gjemme seg under en caps eller inni en hette kan føles godt. Ikke alle har god selvfølelse,noen har sosial angst og da føles det bedre å gjemme seg litt. Da greier de å gjennomføre dagen ute blant folk . Anonymkode: 9455c...3bd
AnonymBruker Skrevet 10. september #25 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Da ville jeg heller anbefalt han hårklipp og hårvask. Anonymkode: fc845...c97 Hårlegden/frisyren hans er magahot og han dusjer minst en gang en i døgnet. Er ikke noe annerledes enn at jeg setter håret i en bun. Klipper ikke av meg håret bare fordi jeg får det i ansiktet under matlaging. Anbefaler deg at du kritiserer din egen mann i stedet. Min slipper slik sur-fitte-hakking🥰 Anonymkode: a93c1...238
AnonymBruker Skrevet 10. september #26 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hårlegden/frisyren hans er magahot og han dusjer minst en gang en i døgnet. Er ikke noe annerledes enn at jeg setter håret i en bun. Klipper ikke av meg håret bare fordi jeg får det i ansiktet under matlaging. Anbefaler deg at du kritiserer din egen mann i stedet. Min slipper slik sur-fitte-hakking🥰 Anonymkode: a93c1...238 Fantastisk innlegg😂😂😂 Anonymkode: 2f68e...6b1
AnonymBruker Skrevet 10. september #27 Skrevet 10. september Jeg er kvinne med langt og tykt hår, bruker caps på dag nr 3 av vaskesyklusen (altså samme dag jeg skal vaske håret, men før jeg skal vaske det). Kan selvsagt dynke det i tørrsjampo, men bruker så lite som mulig produkter i håret som mulig. Trener forøvrig aldri innendørs, men bruker caps inne i eget hus, på butikken, på kjøpesenteret osv. Anonymkode: ff67d...a9b
AnonymBruker Skrevet 10. september #28 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hårlegden/frisyren hans er magahot og han dusjer minst en gang en i døgnet. Er ikke noe annerledes enn at jeg setter håret i en bun. Klipper ikke av meg håret bare fordi jeg får det i ansiktet under matlaging. Anbefaler deg at du kritiserer din egen mann i stedet. Min slipper slik sur-fitte-hakking🥰 Anonymkode: a93c1...238 Dersom han dusjer minst en gang i døgnet, og går med caps fordi han ikke har dusjet, så går han jo ikke med caps?? Min mann har fin sveis og bruker ikke caps. Og jeg driver ikke med "sur fitte hakking", jeg har bare en annen smak i menn og klær enn deg. Hvorfor plager det deg? Anonymkode: fc845...c97
AnonymBruker Skrevet 10. september #29 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): 🤣 Ikke sant. En masinklippet skalle ser for de fleste langt bedre ut en caps. Caps er ikke for voksne som vil bli tatt seriøst. Anonymkode: fc845...c97 Og det må handle om hvordan man ser ut? Alt må gjøres med tanke på at man tar seg best mulig ut for andre? Det betyr ingenting hva som er komfortabelt for deg? Om man ikke klarer å ta folk seriøst fordi de velger å ikle seg caps, så er man jammen godt korka. Da mangler man mye mer enn sosial intelligents. Anonymkode: ccf72...aa2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #30 Skrevet 10. september Fordi de ikke har lært seg grunnleggende folkeskikk. Anonymkode: 8060e...307
AnonymBruker Skrevet 10. september #31 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dersom han dusjer minst en gang i døgnet, og går med caps fordi han ikke har dusjet, så går han jo ikke med caps?? Min mann har fin sveis og bruker ikke caps. Og jeg driver ikke med "sur fitte hakking", jeg har bare en annen smak i menn og klær enn deg. Hvorfor plager det deg? Anonymkode: fc845...c97 Du vet at ikke alle dusjer på morgenen? Jeg har ikke dusjet i dag... Men det er under ett døgn siden jeg dusjet. Anonymkode: 37693...116
AnonymBruker Skrevet 10. september #32 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de ikke har lært seg grunnleggende folkeskikk. Anonymkode: 8060e...307 Føler du deg helt oppriktig respektløst behandlet om folk har på seg caps? Snakk om å overvurdere sin egen betydning. Anonymkode: a93c1...238 1 3
enda1anonymbruker Skrevet 10. september #33 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de ikke har lært seg grunnleggende folkeskikk. Anonymkode: 8060e...307 Hva har dette egentlig med folkeskikk å gjøre? For det meste av slik som å gå med lue/ caps inne grunner i noe religiøse greier/ overtro fra gammelt av. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #34 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom han dusjer minst en gang i døgnet, og går med caps fordi han ikke har dusjet, så går han jo ikke med caps?? Min mann har fin sveis og bruker ikke caps. Og jeg driver ikke med "sur fitte hakking", jeg har bare en annen smak i menn og klær enn deg. Hvorfor plager det deg? Anonymkode: fc845...c97 Den eneste som virker plaget av noe her er deg. Anonymkode: 416da...8d7
AnonymBruker Skrevet 10. september #35 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den eneste som virker plaget av noe her er deg. Anonymkode: 416da...8d7 Hæ? Det var da en rimelig pussig påstand. Jeg leser i en tråd på et diskusjonsforum og har en mening. Det betyr ikke at dette er noe jeg har tenkt noe på før jeg leste tråden eller "plages av". Men når det først ble nevnt så tenke jeg med en gang "ja, det har TS jammen rett i.. det ser pussig ut" Jeg forbinder caps mest med ungdomsskole-elever. Der er det mange gutter som bruker dem. Blant voksne mennesker i jobb er det ikke så vanlig etter det jeg kan se. Anonymkode: fc845...c97
AnonymBruker Skrevet 10. september #36 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom han dusjer minst en gang i døgnet, og går med caps fordi han ikke har dusjet, så går han jo ikke med caps?? Min mann har fin sveis og bruker ikke caps. Og jeg driver ikke med "sur fitte hakking", jeg har bare en annen smak i menn og klær enn deg. Hvorfor plager det deg? Anonymkode: fc845...c97 Det plager meg ikke. Informerte bare om at mannen min er megahot og at han har ei dame som digger han uansett hvordan han han bruker caps☺️ Din smak i menn er ikke vårt problem Anonymkode: a93c1...238 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #37 Skrevet 10. september Guri, her var det mange bitre og gretne mennesker som føler seg bedre av å rakke ned på andre. 🤣 Anonymkode: 5871b...085
AnonymBruker Skrevet 10. september #38 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det ser litt varmt ute å trene med caps eller ha caps på seg hele tiden når man er inne Anonymkode: 55b00...730 Fordi jeg har lyst. Anonymkode: b6960...20a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #39 Skrevet 10. september Bruker caps noen ganger på trening. Noen ganger med hettegenser og hetta trukket over capsen. Folk må gjerne le av det. Jeg er syk og er til tider veldig lyssensitiv. For nå kunne klare å trene bruker jeg da caps. K41 Anonymkode: 7ef14...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #40 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det ser litt varmt ute å trene med caps eller ha caps på seg hele tiden når man er inne Anonymkode: 55b00...730 Spiller det noen rolle? Hvorfor har folk på seg høyhælte sko? Ser teit ut, er vondt å gå med og er generelt upraktisk. Vi som samfunn aksepterer likevel uvanen, og kaller det «mote». Overfør denne lærdommen til caps. Og «mysteriet» er løst (også: caps gir deg ikke vonde tær) Anonymkode: 2af6e...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå