Gå til innhold

savn etter fine seksuelle opplevelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort sagt, aldri hatt noe suksess med motsette kjønn. Er nå 45 år og føler ofte at jeg har gått glipp av mye på den fronten. Drømmer ofte om at jeg har sex med en kvinne jeg finner meget attraktiv. Er det normalt  å føle seg deppa og trist pgr av dette? 

Hvis det er noe menn her som som har hatt seksuelle relasjoner med mange attraktive kvinner, har jeg gått glipp av mye eller er alt litt oppskrytt? Er det ikke alltid sånn at man vill ha det man ikke får?

Når det er sagt, så har jeg engang opplevd å være i forhold med en jeg fant veldig attraktiv seksuelt og hvor vi hadde god sex, men det er nå 13 år siden og det fungerte ikke pgr. av andre årsaker. Syntes det er trist at jeg bare har opplevd dette EN gang i løpet av livet!

PS: dette er ikke noe diskusjon om forhold osv., men bare om at jeg føler på dette savnet!

Anonymkode: 923b7...42e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føle seg deppa og trist? Da betyr det mer enn det som er bra for deg tror jeg. 

Vil ha det man ikke kan få?

Det kommer an på grunnen til at man vil ha det man ikke kan få. 

Vet ikke om det er oppskrytt. Tror det er mange menn som tenker slik.

Sex eller forhold. Ikke alle kan få det de vil ha. Sånn er livet.

Anonymkode: e78da...cc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savnet etter nærhet om man ikke har det er høyest normalt og menneskelig. 

Det du beskriver er ikke helt det, for du beskriver ikke savnet av nærhet, men en trofé du kan bruke til egen forlystelse og det vil jeg si at ikke er like normalt å bli deprimert av å savne. Det høres ut som det bikker helt over i det usunne om du er deprimert og trist på grunn av det. 

Det er andre ting du kan gjøre for å føle deg attraktiv eller dekke den følelsen du savner. 

Anonymkode: b7461...268

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er nok terapi det eneste som nytter.

Anonymkode: ef692...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her er nok terapi det eneste som nytter.

Anonymkode: ef692...44a

Sex og intimitet vil jo åpenbart virke bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke det jeg personlig vil kalle attraktiv lenger. Jeg var det  før, men svangerskap, sykdom og aldring har satt spor. 

Kjæresten min (samboer) tenner noe voldsomt på meg uansett. Han synes sex med følelser og den man elsker er den beste sexen han har hatt. Han er fortsatt objektivt tiltrekkende og pen mann, og kunne absolutt fått seg en objektivt penere kvinne. 

Men, hva skal man med det egentlig? 

Vi har en herlig seksuell kjemi, vi leker, ler, elsker, utvikler oss sammen og skaper minner og mening med livet. 

Huden min er myk. Jeg er tøyelig og sterk. Jeg har et vakkert smil. Jeg har langt sunt hår. Jeg har vakre øyne. Jeg ser yngre ut enn alderen min. Jeg er sensuell. Og jeg vil fortsatt ha sex med mannen min hver dag. 

Han sier han aldri har hatt det så godt. 

Han har aldri opplevd bedre sex.

Men han har definitivt hatt sex med penere kvinner enn meg.

Hva er det egentlig du ser etter, ts?

Anonymkode: cdffc...9f8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid falt for de mennene som "står litt på utsiden", alltid blitt interessert i han som "ingen andre er interessert i". Og jeg er så glad jeg har sluttet med det, for er sinnssykt vondt å bli veldig forelsket i og betatt av en mann som bare drømmer om andre enn meg. For nei, jeg ser ikke ut som en modell og jeg er langt ifra den peneste, men har vel vært "pen nok". 

Savner å ha god sex jeg. Men klarer ikke nyte det lenger. Det er så meningsløst, når du vet mannen bare er der fordi det var tilgjengelig og fordi han har et behov å fylle mens han tenker på de han egentlig vil ligge med. Syns ærlig talt ikke synd i deg. Der er nok plenty av kvinner som gjerne vil ha god sex med deg, men de er du ikke tiltrukket av. 

Tenk om menn kunne vektlegge noe annet enn en stram og slank kropp. Så lykkeligere alle hadde vært. Og så mye bedre sexen hadde vært! 

Anonymkode: 82c92...688

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...