AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september Hvilken solkrem anbefaler dere som ikke blir klissete, men har mer matt finish som er fin under sminke? +poeng om den ikke svir i øynene og ikke er for dyr. Anonymkode: b1929...7ac
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september Solkrem under sminke?? Du får pudder og foundation som inneholder 50 spf! Anonymkode: e736e...f8a
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Solkrem under sminke?? Du får pudder og foundation som inneholder 50 spf! Anonymkode: e736e...f8a Du bruker neppe en spiseskje foundation, så den beskyttelsen er minimal. Anonymkode: 6e815...b8d 4
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bruker neppe en spiseskje foundation, så den beskyttelsen er minimal. Anonymkode: 6e815...b8d Når ble det vanlig å bruke en spiseskje med solkrem i ansiktet? Anbefalingen er jo en teskje. Anonymkode: 561ab...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Solkrem under sminke?? Du får pudder og foundation som inneholder 50 spf! Anonymkode: e736e...f8a Jeg bruker både solkrem og bb-krem med spf 40 i hverdagen. Jeg bruker denne akkurat nå, men nesten alle koreanske solkremer er bra. Du må studere hver og en for å finne ut om de gir et matt resultat. https://skinsecret.no/produkter/solfaktor/iunik-centella-calming-daily-sunscreen/ Anonymkode: 95ff4...5db 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september Denne uten tvil! https://www.vita.no/solpleie/solkrem-til-ansikt/solkrem-til-makeup/cosrx-aloe-soothing-sun-cream-spf50-pa-50ml Anonymkode: 561ab...6a9 1
Capazitet Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september P20 sokrem faktor 50 for sensitiv hud er lett og matt
AnonymBruker Skrevet 12. september #9 Skrevet 12. september Jeg bruker Avene sin under sminke, sitter veldig fint. Men må nevnes jeg har litt tørr hud. Jeg bruker en annen om jeg ikke skal ha sminke fordi den gjør meg litt blank. Anonymkode: ac546...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå