Gå til innhold

Geir C. Stene-Johansen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trebarnsfaren på 44 som ikke vil være offentlig, men lager seg en offentlig konto og håver inn gul stjerne for å finansiere bryllupet han egentlig ikke har råd til.

Tanker? Meninger? Hvorfor støtter folk oppom slike tiggere? Ja, jeg anser det som tigging - «se på pjattet mitt så jeg kan konvertere klikket ditt til gullmynter».

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du tuller ikke? PATETISK er bare forordet. 

• Nyttig 2
Skrevet

Nå har han blitt invitert av SC til å være med i deres  program også. Så morsom synes jeg ikke han er. Dette er kun fordi de trenger penger til bryllupet, som de også skal lage content av. Jeg synes denne mannen virker veldig umoden, men meg om det. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er "gul stjerne"? Spør fordi jeg er amatør.

• Liker 1
Skrevet

Folk er enkle og synes han/de er festlige🤯

Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Slenger meg med på denne, men spør også om hvem han er? Aldri hørt det navnet.

Skrevet

Hvem er dette? Hva er det snakk om? Gul stjerne? SC? 

Skrevet (endret)
Million skrev (3 timer siden):

IMG_4376.png

IMG_4377.png

Endret av MzMe
Skrevet

Kom ikke opp noen ting når jeg søkte på navnet, på snapchat. Men når jeg googlet navnet forstår jeg at dette er typen til Kristin Gjelsvik

Skrevet
garfunkel skrev (41 minutter siden):

Kom ikke opp noen ting når jeg søkte på navnet, på snapchat. Men når jeg googlet navnet forstår jeg at dette er typen til Kristin Gjelsvik

Han heter temuvikaren på Snapchat.

Skrevet
MzMe skrev (48 minutter siden):

IMG_4376.png

IMG_4377.png

Men det er vel tegn på at folk er interessert i snappen?

Skrevet

Mann 40 +,  å det er så flaut når foreldre i barnehagen og ansatte der kaller meg temuvikaren og har sett snappene mine. Det er jo langt fra egentlig meg sier han. Også mann 40 + oppretter egen snap konto til temu vikaren og fortsetter snappingen.😅

• Liker 4
Skrevet

Er det kødd… Fy faen. Jaja. Er bare å blokkere. 

• Liker 4
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Men det er vel tegn på at folk er interessert i snappen?

Det er noe av det jeg ikke forstår, hva får folk til å ville følge med på sånt som dette? En godt voksen trebarnsfar som ikke tør vise ansiktet sitt, men kler seg ut i KGs kostyme og maser i vei om fotbad og behov for musa til KG?

jeg følger han ikke selv altså, men har skaffet meg et overblikk og synes det er katastrofalt flaut hele opplegget.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Sparkel skrev (1 time siden):

Mann 40 +,  å det er så flaut når foreldre i barnehagen og ansatte der kaller meg temuvikaren og har sett snappene mine. Det er jo langt fra egentlig meg sier han. Også mann 40 + oppretter egen snap konto til temu vikaren og fortsetter snappingen.😅

Han skammer seg jo, men pengene gjør at det er verdt det

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...