Gå til innhold

Hvor finner kvinner attraktive menn for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på nettet finner kvinner utseendemessig attraktive menn med over gjennomsnittlig intelligens og over gjennomsnittlig stor penis for sex. Liberale menn som ikke skryter av seg selv og som ikke tar seg selv alvorlig. Og glade menn som liker seksuell spenning og som respekterer kvinner som ikke er monogame.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thai Cupid

Anonymkode: 52966...3e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Thai Cupid

Anonymkode: 52966...3e4

"Thaidamer". Nettstedet er ikke det som spørres om.

Skrevet

Attraktive menn finnes ikke! 

Dette forsto jeg når overgangsalderen slo over meg som en tunsunami. 

For alt handler om deg selv og om din hormonelle tilstand. Under riktig hormonell balanse ( eller kall det ubalanse om du har et snev av fornuft) da er til og med Trump en hunk, og ingent lem  er for stort eller for smått.

Anonymkode: d4fcf...d55

AnonymBruker
Skrevet

Først spør du hvor, deretter spør du hvor på nettet.

Det er jo to helt ulike ting. Nettet er hva som deler verden i to. Vil du ha bra menn, må du logge av og gå ut i virkeligheten. 

Anonymkode: 9a87c...29c

AnonymBruker
Skrevet
Village skrev (16 timer siden):

Hvor på nettet finner kvinner utseendemessig attraktive menn med over gjennomsnittlig intelligens og over gjennomsnittlig stor penis for sex. Liberale menn som ikke skryter av seg selv og som ikke tar seg selv alvorlig. Og glade menn som liker seksuell spenning og som respekterer kvinner som ikke er monogame.

Du finner menn med dine preferanser om du stryker attraktiv. Men siden du har satt deg på din kjepphøye hest og satt så høye krav, vel da forblir du alene. Finnes mange morsomme menn men gjennomsnittlig intelligens, som er langt mer gøyale enn de du kun liker trynet på😄

Anonymkode: 63158...401

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du finner menn med dine preferanser om du stryker attraktiv. Men siden du har satt deg på din kjepphøye hest og satt så høye krav, vel da forblir du alene. Finnes mange morsomme menn men gjennomsnittlig intelligens, som er langt mer gøyale enn de du kun liker trynet på😄

Anonymkode: 63158...401

Jeg ser en slik mann hver dag i speilet. Dog med forbehold om attraktiviteten, og med tilleggsinfo om at han i speilet er gift med en kvinne som tilfredsstiller alle krav uten forbehold om attraktiviteten.

Trådstarten er mest av nysgjerrighet. Kan man treffe slike menn på nett som bl.a. min kone setter pris på? 

Endret av Village
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Village skrev (16 timer siden):

Beta menn finner du overalt, eller simps (sucker idolizing mediocre pussy)
Kan dessverre ikke gå god for hverken intelligens eller p størelsen.

Endret av Gratis
Skrevet

Har funnet dem både på Cupido og Spicymatch. Cupido blir jo sterkt nedsabla, og ja; det er mye rart og forskjellig der. Men med god dømmekraft og en god del chatting på forhånd, kan en finne noen godbiter 😊 Samme gjelder for Spicy, og den siden kan du bruke utenlands også😅

AnonymBruker
Skrevet
Langline skrev (1 time siden):

Har funnet dem både på Cupido og Spicymatch. Cupido blir jo sterkt nedsabla, og ja; det er mye rart og forskjellig der. Men med god dømmekraft og en god del chatting på forhånd, kan en finne noen godbiter 😊 Samme gjelder for Spicy, og den siden kan du bruke utenlands også😅

Hvem kan du anbefale på Cupido da? Jeg er der inne😊

k51

Anonymkode: 3f7f9...61a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem kan du anbefale på Cupido da? Jeg er der inne😊

k51

He he, de jeg har sortert ut  vil jeg ha for meg selv😊 Men seriøst; det er mye rart og du må bruke litt tid på å finne ut om det er noen du kan stole på. Og alltid kjemitreff først! 

AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: ffe4b...d4a

AnonymBruker
Skrevet
Langline skrev (52 minutter siden):

He he, de jeg har sortert ut  vil jeg ha for meg selv😊 Men seriøst; det er mye rart og du må bruke litt tid på å finne ut om det er noen du kan stole på. Og alltid kjemitreff først! 

Nå ble jeg nysgjerrig, kanskje vi har ligget med noen av de samme!😂 Har i hvert fall funnet en der inne som ikke er til å stole på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå ble jeg nysgjerrig, kanskje vi har ligget med noen av de samme!😂 Har i hvert fall funnet en der inne som ikke er til å stole på!

Hvem vet? Hva er den kvinnelige varianten av (det forferdelige) uttrykket «buksvoger»? 😂 Ja, men ikke overrasket over at du har opplevd noen som ikke er til å stole på😞 Men som sagt; det er noen gullkorn🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...