AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg er så sykt skuffa over meg selv. Har vært opp og ned i vekt siden jeg var 20. Er nå 35 og hadde endelig klart å gå ned 10kg til sommeren. Klær passet igjen og jeg følte meg bedre enn noen gang. I sommer gikk jeg et par kg opp , men klarte å holde det stabilt. Nå merker jeg at klærne har begynt å stramme. Måtte legge vekk noen plagg som ikke passer. Jeg begynte å gråte. Er så lei meg og skuffa og vet ikke hvor jeg skal fortsette. Jeg trodde jeg hadde kontroll, men tydeligvis ikke. Hva gjør dere som har hatt det slik? Hvor går man herfra? Trenger trøst, råd, noe. Nå er det bare kjipt. Har jobba såå mye for dette, men har åpenbart spist for mye den siste mnd. Håper jeg klarer gå de 2-3kg fort ned igjen. Anonymkode: 727c1...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg hadde det slik i 20 år. Opp og ned i vekt. Ned mye på diett, og så gradvis opp. I starten (ok, det er normalt å gå litt opp etter endt slankekur) og så (shit nå strammer klærne mer) til (jeg gir opp, må bare leve livet og kose meg, psyken min trenger pause, slanker meg igjen til nyttår). Jeg slanket meg for siste gang for nesten 7 år siden. Da gikk jeg ned 30 kg. Og jeg brukte lengre tid denne gangen for å virkelig la vanene feste seg. Liivsstil, ikke midlertidig diett. Det jeg har gjort for å holde vekten stabil nå er å veie meg 1 gang i uken. Og dersom jeg har gått opp, om det så er bare 1 kg så strammer jeg inn på kcal den neste uken. Jeg skal aldri opp i vekt igjen. Det er bankers. Og denne metoden har fungert i mange år. Det du gjør nå er basically å forkaste den gode innsatsen du har gjort. Det er lettere å holde vekten stabil enn å måtte begynne på en ny slankekur. Selv om hjernen lurer oss til å tro noe annet. Anonymkode: d1c03...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå