Gå til innhold

Samleie ofte. Er det lite?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen/gift?

Hvor ofte har dere samleie?

Spør av nysgjerrighet da jeg selv er gift.

Sammen i 12 år og gift i 4 år. (2 kvinner) Begynnelsen har man gjerne sex ofte men så dabber det av med årene. Ingen barn, kun oss 2. Det er godt. 

Sex ca 1 gang i måneden, noen ganger går det 2 mnd. 😊

Anonymkode: 517a7...10c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gift i 21 år, sammen i 26. Tenåringsbarn.

Fast sexdate på torsdager og minst en i løpet av helga. Noen ganger blir det en tredje gang (og en sjelden gang i blant en fjerde)

Anonymkode: 1ee13...576

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 9 år, ikke gift. Ca en gang i måneden her også. Har ikke barn (ennå), og frykter at det vil bli helt sexfritt etter vi får barn.
Får meg til å lure på om vi er kompatible nok, og jeg har for meg selv begynt å revurdere både barneønske (med ham) og hele forholdet… av flere grunner, men dette er et tydelig symptom. 

Anonymkode: 03553...b40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 25, gift i 22 år. Det har jo variert opp gjennom, men nå er det gjennomsnittlig cirka fire ganger per uke. Noen ganger mer, andre ganger litt mindre ( pga jobb, tenåringer i huset osv.).

Anonymkode: 74a36...b03

• Liker 1
Skrevet

Bare vært offisielt sammen i et par uker. Datet et par mnd før det. 

Hadde sex på 2 date. Og har fortsatt å ha sex hver gang vi møtes 😊 Ofte flere ganger om dagen 😁 Får ikke nok av hverandre 🥰 

Ahhh, det er herlig å være nyforelsket 🥰

• Hjerte 3
Skrevet

Litt vanskelig å si hva som er mye og hva som er lite. 

Hvis den ene har et stort sexbehov så ville den personen sikkert hatt sex flere ganger om dagen, mens en annen synes at det holder med et par ganger i måneden.

Tror småbarnsalderen, kronisk sykdom og overgangsalder er ting som kan gå hardt utover sexlivet.

Og det berømte «tredje skiftet».

Mulig jeg er for nysgjerrig nå, men:

hvordan påvirker sistnevnte dere? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Vi begynte to år med sex daglig, så ble det 4-5 ganger i uka, som begges behov i veldig mange år, så 3-4 da han tippet 45/46, og den endringen lå på at han fikk mindre behov. Nå er vi nede i 1- 3 ganger i uka, etter min overgangsalderen, men han virker også fornøyd med det. Det er fremdeles jeg som tar oftest initiativ. Siste reduksjon ligger nok likevel på meg, siden jeg har fått mindre behov, og dermed tar mindre initiativ. Jeg hadde nok fremdeles fått 3-4  ganger i uka om jeg ønsket det, men siden vi kun har sex når begge ønsker det er det blitt slik. 

Anonymkode: 7d68e...29e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lenge har dere vært sammen/gift?

Hvor ofte har dere samleie?

Spør av nysgjerrighet da jeg selv er gift.

Sammen i 12 år og gift i 4 år. (2 kvinner) Begynnelsen har man gjerne sex ofte men så dabber det av med årene. Ingen barn, kun oss 2. Det er godt. 

Sex ca 1 gang i måneden, noen ganger går det 2 mnd. 😊

Anonymkode: 517a7...10c

Gift i 20 år.

Har det som regner den beste mixen katolsk dame med ateist mann. 

Hver dag, noen ganger 2 og 3 ganger og, om vi er i samme by

Anonymkode: 4cda3...2af

AnonymBruker
Skrevet

3,5 år sammen, sex 2-4 ganger i uken. Bor ikke sammen så dagene vi ikke har sex er for det meste dager vi ikke ser hverandre. Å legge seg sammen uten sex er ganske uvanlig.

Anonymkode: 0813b...f47

AnonymBruker
Skrevet

Sammen 10 år, gift i 8.. 

Sex er vel én gang i uka, eller annenhver pga min overgangsalder. ( operert, så tidlig ja) 

Vi er i 30 og 40 årene. 

Anonymkode: cbf61...ed4

AnonymBruker
Skrevet

Sammen 2,5 år. M 49 og K 50. Ferdig med små barn og overgangsalder, kronisk syk. Sex daglig. Gjerne 2 ganger pr dag i helgene. Eneste gangene vi ikke har sex er når vi ikke er i samme hus. Litt spent på hvor lenge vi kommer til å holde på sånn som vi gjør.

Anonymkode: 73fa6...22b

AnonymBruker
Skrevet

Gift i 5 år, varierer veldig. Kan gå en mnd uten, og så kan vi ha det 4 ganger på en uke. 

Anonymkode: 202c3...9cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sammen i 9 år, ikke gift. Ca en gang i måneden her også. Har ikke barn (ennå), og frykter at det vil bli helt sexfritt etter vi får barn.
Får meg til å lure på om vi er kompatible nok, og jeg har for meg selv begynt å revurdere både barneønske (med ham) og hele forholdet… av flere grunner, men dette er et tydelig symptom. 

Høres ikke ut som dette går veien nei, blir vel Skjelden bedre

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 32 år, gift i 21 år. Sex 1-2 ganger pr mnd. Han synes det er lite, hun har mindre lyst. 

Mye jobb kommer i veien og litt ulike døgnrytmer. Voksne barn fortsatt i huset hemmer oss noe. Vi merker begge at når vi er alene og kan praktisere mer nakenhet, så skjer det ting...

Anonymkode: fa92c...471

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (8 timer siden):

Dette blir ikke bra. 

Anonymkode: 4a39d...c2f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gift i 35 år. 3 sameier i starten. Blir litt snaut. Men lite å gjøre noe med.

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (9 timer siden):

Yep, det jeg har tenkt også...  Kjennes som at jeg står i en forholdskrise som bare jeg vet om. Kan ikke akkurat kreve at vi øker frekvensen heller, spesielt når vi begge er skyldige i at den er så lav. Han mener dog at det er normalt for par som har vært sammen lenge, noe jeg ikke vil akseptere. 

Skrevet

Eg er nyskilt.

det finnes en tid for å være egoistisk og faktisk setter seg selv og sin behov først, du skal tross alt leve med deg selv resten av livet😉.

at dere begge er skyld i lite sex som du sier, er vel og et tein på at noe ikke er som det skal være, å at det er gjensidig.

dette var vel kanskje bare ikke mye trøstende ord, heller ikke noen veileder, mer noe som kanskje får deg til å se situasjonen fra flere vinkler. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i nesten 20 år, gift i litt over 16 år. Sex ca 1-6 ganger i uka. 

Anonymkode: 20292...0c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Yep, det jeg har tenkt også...  Kjennes som at jeg står i en forholdskrise som bare jeg vet om. Kan ikke akkurat kreve at vi øker frekvensen heller, spesielt når vi begge er skyldige i at den er så lav. Han mener dog at det er normalt for par som har vært sammen lenge, noe jeg ikke vil akseptere. 

Det er helt normalt. Man blir ikke mer attraktiv med årene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...