AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Typ... bare bytta ut hele deg? Du beholdt minner og en del ferdigheter og sånt, men ble i bunn og grunn en annen person. Anonymkode: 59493...e06 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Hmmmm....jeg har en del problematiske personlighetstrekk som jeg gjerne skulle vært foruten, så ja.....og nei, fordi jeg liker personligheten min selv om den er upraktisk til en del ting. Så svaret er jeg vet ikke. Anonymkode: 0a0ba...047
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september Nei, selvfølgelig ikke. Da hadde jeg jo ikke vært meg. Anonymkode: 916fd...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Skrevet 9. september Nei, jeg trives egentlig greit. Opplever at de rundt meg synes jeg er snill, varm, ganske vittig. Snakker litt høyt og (for meg selv) litt vel følelsesmenneske, men det overlever jeg. Anonymkode: d5ba9...b4a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, selvfølgelig ikke. Da hadde jeg jo ikke vært meg. Anonymkode: 916fd...9a6 Tror det hadde vært fint å ikke være meg. Kroppen min hadde trengt en bedre pilot, stakkars. Anonymkode: 59493...e06
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september Hadde beholdt personligheten og byttet kropp. Anonymkode: 2b48e...37f 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september Ja har noen personlighetsforstyrrelser, psykiske lidelser og en hel del somatiske problemer, så ja ville uten tvil byttet kropp og personlighet. Anonymkode: 6d7f7...01c
Gjest Snowx Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september (endret) Slettet Endret lørdag kl. 11:16 av Snowx
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september Nei, jeg har integritet (å gjøre det rette selv om ingen ser deg), og det er visst sjeldent i dagens samfunn. Så jeg er arrogant nok til å tenke at jeg trengs akkurat sånn jeg er. Anonymkode: 2cf16...f26
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september Nei, jeg har bygget en god selvfølelse, god integritet og gode verdier. Det ville jeg ikke byttet ut med noe som helst! Men skulle gjerne hatt litt mer disiplin 😂 Anonymkode: 791f1...0f5
AnonymBruker Skrevet 10. september #11 Skrevet 10. september Nei, jeg liker personligheten min akkurat som den er. Men vet om flere som burde benyttet seg av det, dersom det gikk an ja 🤣 Anonymkode: 30fc5...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå