AnonymBruker Skrevet i går, 18:10 #1 Skrevet i går, 18:10 Jeg vil le med damer når de fiser og promper. Og jeg vil klemme og kose med deres kropp, på alle mulige måter. Jeg vil videre ta på deres rumpe og pupper. Også ønsker jeg å kline med dem mens jeg samtidig kniper på deres rumpe. Jeg vil gjøre alt som er nevnt ovenfor fordi jeg er desperat etter å få oppmerksomhet, både fysisk og psykisk. Jeg savner å være bestevenn med damer, og mest av alt savner jeg en kjæreste å ha sex sammen med. Jeg klarer ikke å vente lenger. Ønsker snarest mulig å få meg en kjæreste som jeg kan kose med. Håper jeg finner henne snart. Anonymkode: fbe9a...178
AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #2 Skrevet i går, 18:13 Lykke til 🤞Håper du finner henne. Heldig dame som får så mye kos. Det er viktig. Anonymkode: 4c884...d91
Bombasi Skrevet i går, 18:13 #3 Skrevet i går, 18:13 (endret) Hvilke tiltak har du gjort og gjør du med deg selv for å få oppleve dette, annet enn å virke desperat på KG? Endret i går, 18:14 av Bombasi 6 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #4 Skrevet i går, 18:13 Da bør du slutte å fokusere så mye på det kroppslige. Du må finne ei du liker for personen. Og hun må like deg tilbake. Anonymkode: aff0f...f85 4 5
AnonymBruker Skrevet i går, 18:15 #5 Skrevet i går, 18:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da bør du slutte å fokusere så mye på det kroppslige. Du må finne ei du liker for personen. Og hun må like deg tilbake. Anonymkode: aff0f...f85 Jeg kan ikke slutte! Det kroppslige er svært viktig for meg. Anonymkode: fbe9a...178 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #6 Skrevet i går, 18:16 Bombasi skrev (2 minutter siden): Hvilke tiltak har du gjort og gjør du for å få oppleve dette, annet enn å virke desperat på KG? Er på Tinder Anonymkode: fbe9a...178
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #7 Skrevet i går, 18:16 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lykke til 🤞Håper du finner henne. Heldig dame som får så mye kos. Det er viktig. Anonymkode: 4c884...d91 Takk Anonymkode: fbe9a...178
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #8 Skrevet i går, 18:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da bør du slutte å fokusere så mye på det kroppslige. Du må finne ei du liker for personen. Og hun må like deg tilbake. Anonymkode: aff0f...f85 Og dette bestemmer du? Anonymkode: 8e648...aaf
AnonymBruker Skrevet i går, 18:18 #9 Skrevet i går, 18:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og dette bestemmer du? Anonymkode: 8e648...aaf Klarer du å lese? Da bør står det. Som i et tips, TS får det jo ikke til. Anonymkode: aff0f...f85
AnonymBruker Skrevet i går, 18:19 #10 Skrevet i går, 18:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og dette bestemmer du? Anonymkode: 8e648...aaf Å kose blir mye bedre om man liker hverandre. Da vil man hverandre godt. Kunne lagt i senga og kosa en hel dag jeg. Så kosete er jeg... Anonymkode: 4c884...d91
Bombasi Skrevet i går, 18:21 #11 Skrevet i går, 18:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er på Tinder Anonymkode: fbe9a...178 Vagt svar. Og som du vet er det ikke nok å bare sitte i en sofa hjemme med potetgull og øl og sveipe på Tinder i god tro om å finne det man ønsker. Om ting ikke lykkes for deg så bør du endre ting ved, i, på og rundt deg - så langt som du klarer. Absolutt alle mennesker kan bli og fremstå bedre, om de ellers bare vil. Det er ofte en lang vei, men det er gjerne noe nytt som må til for å lykkes når det gamle ikke fungerer. Bare et tips fra meg, så får du gjøre hva du vil med det. 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:24 #12 Skrevet i går, 18:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan ikke slutte! Det kroppslige er svært viktig for meg. Anonymkode: fbe9a...178 Man må uansett gå gjennom døra, og ikke krype gjennom pipa. Døra inn til kvinner er å bli kjent med dem som person. Pipa er å ha fokus på det seksuelle først. Pipa kommer du ikke inn gjennom, og forsøk på det medfører mest sannsynlig at du vil sitte fast. Å bli invitert inn gjennom døra tar tid og innsats det også, men du verden så mye bedre og fortere man kan lykkes ved det enn å stå fast i pipa. Anonymkode: 714ed...0ec 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:30 #13 Skrevet i går, 18:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man må uansett gå gjennom døra, og ikke krype gjennom pipa. Døra inn til kvinner er å bli kjent med dem som person. Pipa er å ha fokus på det seksuelle først. Pipa kommer du ikke inn gjennom, og forsøk på det medfører mest sannsynlig at du vil sitte fast. Å bli invitert inn gjennom døra tar tid og innsats det også, men du verden så mye bedre og fortere man kan lykkes ved det enn å stå fast i pipa. Anonymkode: 714ed...0ec Stå fast i pipa? Er det noen som gjør det? Anonymkode: 4c884...d91
AnonymBruker Skrevet i går, 18:36 #14 Skrevet i går, 18:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stå fast i pipa? Er det noen som gjør det? Anonymkode: 4c884...d91 😅 Anonymkode: 8e648...aaf
AnonymBruker Skrevet i går, 18:37 #15 Skrevet i går, 18:37 Needy menn finnes ikke attraktive. Anonymkode: 9afb2...e5c 2 7
AnonymBruker Skrevet i går, 18:37 #16 Skrevet i går, 18:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Stå fast i pipa? Er det noen som gjør det? Anonymkode: 4c884...d91 Ja. Dessverre veldig mange. Det var selvfølgelig en analogi. Anonymkode: 714ed...0ec
AnonymBruker Skrevet i går, 18:41 #17 Skrevet i går, 18:41 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Dessverre veldig mange. Det var selvfølgelig en analogi. Anonymkode: 714ed...0ec Det skjønte jeg. Kan anbefale en stor kosebamse og dyne. Alt hjelper 😂 Anonymkode: 4c884...d91
AnonymBruker Skrevet i går, 18:42 #18 Skrevet i går, 18:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Needy menn finnes ikke attraktive. Anonymkode: 9afb2...e5c Men han vil jo bare puse henne på armen. Anonymkode: 8e648...aaf 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:43 #19 Skrevet i går, 18:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han vil jo bare puse henne på armen. Anonymkode: 8e648...aaf Pus pus hvor er du? Anonymkode: 4c884...d91
Gaia Skrevet i går, 18:45 #20 Skrevet i går, 18:45 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Needy menn finnes ikke attraktive. Anonymkode: 9afb2...e5c TS høres ikke bare needy ut. Han høres unormalt sexfiksert og umoden ut. 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå