Gå til innhold

Kan jeg som kvinne ta initiativ eller er det bare rart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et lite crush på en kollega. Jeg startet å merke at det kanskje kan være noe mer der enn bare kollegaer da vi ser ofte på hverandre, og blikkene varer akkurat litt for lenge til at det er en naturlig blikk til kollega. 

Nå skal det sies at vi begge jobber som tillkalling så dette er ikke en seriøs arbeidsplass, hvor ting kan gå galt om noe ikke skulle funke. 

Men hvertfall, så det er disse blikkene og i tillegg har vi fått en veldig god tone på jobb. Vi snakker masse og om alt mulig. Jeg kan ikke se at han har det slik med noen andre på jobb. Han er en relativt rolig og bedagelig fyr. Det tok litt tid før vi fant tonen. Når jeg ser tilbake på de første gangene vi jobbet sammen så jeg på han som litt rar og veldig kort og kald, men plutselig løsnet det. Han forteller meg personlige ting og vi snakker om fremtidsplaner osv. Pluss at det er noen små kommentarer her og der som har fått meg til å tenke litt, men ingenting som skriker at jeg liker deg. Det er bare noe med kjemien og man merker at det kanskje kan være noe mer, men vet liksom ikke for sikkert. 

Jeg la han til på snap, men kan ikke si at det akkurat er mye interesse der. Et par snapper her og der, men hadde jeg ikke kjent han og opplevd alt det jeg har med han face to face hadde jeg tenkt ok han her er virkelig ikke interessert. Men han er ikke en fyr som sitter mye på mobilen eller bruker snap veldig mye. Så det kan være at han er veldig dårlig digitalt bare og foretrekker å utrykke seg face to face. For der er han varm, interessert og praten går som bare det.