AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:45 #1 Skrevet tirsdag kl. 17:45 Hei, - Hvor lang tid tok det før saken var ferdig behandlet? - Fikk du avslag eller ikke? - Hvilken kommune bor du i? Jeg søkte forrige uke og er så nervøs!! Anonymkode: 9d3c3...c35
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 17:51 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:51 Det står på vedtaket ditt hvor lang tid -6-8 mnd Har sendt inn selv...vil få svar i februar
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:02 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:02 Tok i underkant av 2 måneder for min del, så dette er nok litt individuelt. 6-8 måneder er vel mulig satt som egen grense hos NAV og ja, ventetiden var grusom. Anonymkode: 9c175...a4e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:24 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:24 Akkurat 6 mnd. Søkte 4. februar, fikk svar 4. august. Fikk innvilget. Bor i Sandefjord Søknaden ble signert og behandlet av Nav arbeid og ytelser Tønsberg. Fikk brev om mottatt søknad og "vente-aap" av NAY Karmøy. Ventetiden var fæl, ja. Men du må bare stå i det og forsøke å holde det på avstand. Anonymkode: 89c50...0c7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:42 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:42 Tok 4 uker fra søknad ble sendt. Måtte og ettersende papirer, og de ble sendt en uke før vi fikk svar. Anonymkode: 3eb9b...d26 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:17 #6 Skrevet tirsdag kl. 23:17 Ville ikke søke ufør men til slutt så ble det åpenbart at det var det rette, jeg måtte vel vente i litt over 5mndr på svar. Ventetiden var veldig vanskelig og kroppen reagerte kraftig. Anonymkode: 25d1d...f79 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:29 #7 Skrevet tirsdag kl. 23:29 Det ble søkt for meg i Mars, fikk innvilget i august. 100% ufør. Bor i Akershus. Anonymkode: 64731...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Søkte i mars i år. Saksbehandler så hvor vanskelig ventetiden var for meg og purret om å få en avklaring innen 2 mnd. Fikk den innvilget i mai. Enorm lettelse å endelig ha litt stabilitet i livet. Anonymkode: 4ddcc...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå