AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:25 #1 Skrevet tirsdag kl 17:25 Jeg bestilte noe for en stund siden med faktura. Betalte faktura men har fått purring. Har sendt mail for 14 dager siden, men de svarer ikke. Hva gjøre nå? Anonymkode: 97615...5f4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:31 #2 Skrevet tirsdag kl 17:31 Prøve på flere måter? Ringe, Chat, ny e-post. Prøv litt mer! Anonymkode: 49936...454 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:53 #3 Skrevet tirsdag kl 20:53 Prøve litt hardere? Anonymkode: 64184...4e9 1 1
Sniff76 Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Ring dem: https://www.zalando.no/firmainformasjon/
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Sikker på det faktisk er den fakturaen du har betalt? Zalamdo brukes MYE i svindel, fordi «nesten alle» har en zalandobestilling inne. Lett for å tabbe seg ut hvis man ikke betaler via siden deres og bruker link i stede. Anonymkode: 876cf...049
Million Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Har du dobbeltsjekket betalingen din og gransket den sifferserien som er betalingsinformasjon? Altså den som er istedenfor KID nr, men id som viser Zalando hvem som har betalt og hva du har betalt for? Dersom du har tastet noen små feil der, vet de ikke hva du mente å betale for og betalingen blir ikke avstemt/registrert rett, og purring går ut. Sjekk betalingen din en gang til nøye. Og har du tastet feil, send en epost og forklar Zalando hva du tastet, og hva som er den riktige nummerserien du skulle tastet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå