Gå til innhold

med lesebriller ser jeg tykkere ut på bilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bruke lesebriller for å se bilder ordentlig klart. Jeg ser bredere/tykkere ut på bildene når jeg bruker lesebriller enn uten. Er det sånn man egentlig ser ut ? eller er det brillene som forstørrer kroppen? 

Anonymkode: 58197...a60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er brillene. Føler meg alltid rundere i ansiktet på bilder med brillene på. Syntes nesten øynene ser rundere ut åsså👁👁

Anonymkode: 4d043...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror TS mener hun ser forskjell på bildet om hun har på briller eller ikke, ikke at hun ser tykkere ut med briller på kontra uten på bildet hun ser på.. 

Anonymkode: f2a13...e6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg tror TS mener hun ser forskjell på bildet om hun har på briller eller ikke, ikke at hun ser tykkere ut med briller på kontra uten på bildet hun ser på.. 

Anonymkode: f2a13...e6e

😂 Kanskje jeg tok litt feil og ikke skjønte hva hun mente , men rart fordi jeg personlig har hvertfall alltid syntes at når jeg ser bilder av meg selv med briller så ser jeg rundere ut 😂 Jaja

Anonymkode: 4d043...874

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å derfor jeg aldri likt et bilde av meg selv etter jeg starta m lesebriller 😂🙉

Anonymkode: 497ae...0ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Må bruke lesebriller for å se bilder ordentlig klart. Jeg ser bredere/tykkere ut på bildene når jeg bruker lesebriller enn uten. Er det sånn man egentlig ser ut ? eller er det brillene som forstørrer kroppen? 

Anonymkode: 58197...a60

Lesebriller forstørrer 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Selv om lesebriller forstørrer, gir det ikke mening at man ser fyldigere ut. Det blir jo symmetrisk forstørret, så proporsjonene er jo de samme? 

En supermodell ser ikke «rundere» ut på en stor plakat sammenliknet med et helsides bilde i et magasin.

Anonymkode: d46a9...827

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

..og jeg ser mer rynkete ut med minusbrillene mine på, haha;)

Anonymkode: 19507...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like feit med briller som uten.

Anonymkode: bdc8e...1e5

• Liker 1
Skrevet

Det kommer vel an på om form på ansikt og innfatning funker sammen. Runde briller på et rundt ansikt f.eks., vil gjøre at ansiktet ser rundere ut. 
Du må derfor finne en innfatning som passer til ansiktet ditt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt briller i hele mitt liv, lærte fort at man må kjøpe rammer som står i stil med hodet fasongen .

Grunnregel er , rundt tykk innsikt firkantede eller rektangler med avrundede hjørner.

Langt smalt ansikt, runde briller.

Størrelse justeres til proporsjonale dimensjoner i forhold til skallen.

Anonymkode: ac0e9...713

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være filter?

Anonymkode: ac9a9...5c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...