Gå til innhold

Et spilleproblem. En byrde er forsvunnet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld.

Jeg er en kvinne i 30 årene som er gift med en kvinne som er mye eldre.

Nå har jeg endelig tatt motet til meg å innrømmet at jeg har et spilleproblem. Jeg skal fortelle at det er det tøffeste jeg noensinne har gjort, og min kone  kunne ikke tatt det på en bedre måte. 🙏 Lyttet, viste omsorg og kjærlighet uten noen form for sinne.

Det lettet så mange kilo fra mine skuldre og jeg må innrømme at jeg er så lettet. Føler meg som ny. Jeg har ingen problem med å innrømme at det faktisk var et problem og kom ikke med unnskyldninger på det.

Jeg har sperret meg selv fra spill mens ektefelle så på.

Det positive er at jeg ikke har satt meg i spillegjeld og heller aldri lånt penger til spill.

En byrde er forsvunnet. Jeg måtte bare få skrevet dette ned.

Ha en fortsatt fin kveld videre. 🙏🥰

Anonymkode: ff863...175

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, bra jobba! Min bror spilte seg totalt økonomisk ruinert, så det er virkelig bra du har tatt tak så tidlig. 

Anonymkode: 66211...442

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gratulerer, bra jobba! Min bror spilte seg totalt økonomisk ruinert, så det er virkelig bra du har tatt tak så tidlig. 

Anonymkode: 66211...442

Takk!🙏

Det er en tung byrde å bære alene. Jeg la meg langflat, når jeg forsto at hun faktisk ikke viste sinne men selvfølgelig skuffelse så hjalp det meg bedre.

Reaksjonen hennes hjalp meg også til og håndtere dette bedre enn at det kun hadde vært et hav med sinne.

Anonymkode: ff863...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...