AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hvilken god eller dårlig grunnharcdu? Anonymkode: 4641a...80a 1 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Tilleggsopplysning! Og hvordan forsvarer du å like denne dårlig oppførselen mot andre? Eller klassiske latterlig er de på nettet må de tåle det? Anonymkode: 4641a...80a 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Det er noe jeg ikke trenger å forsvare som anonym. Anonymkode: 23d44...d4c 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Det er utblåsning etter en lang dag. Det er utlufting når man ikke tør si det som det er i virkeligheten. Det er morsomt når andre tar det for alvorlig. Det er gøy. Anonymkode: 0af5b...19e 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Som regel så kan jeg forsvare det med at de har lagt opp til det selv. Og personlig så lar jeg meg ikke affisere av andres dårlige oppførsel mot meg på et forum som KG, rett og slett for det har ingen injurierende effekt. All her inne fremstår enten som anonym eller under nick, og begge deler er i mitt hode anonymt. Den dagen jeg skal begynne og la meg krenke av andre brukere som angriper mitt nick, da er det på tide å logge av, for da er jeg rett og slett ikke moden og reflektert nok til å oppholde meg her. At mange kan la seg hisse opp over mine meninger respekterer jeg, spesiellt de som kan argumentere for at jeg er fullstendig på villspor, slik som de ser verden. Men de som ikke kan argumentere imot, men bare spre eder og galle ignorer jeg, og på den måten unngår og fore trollet. Det å bli ignorert føles værre for trollet enn å bli svart, tror jeg. Når det er sagt, så finnes det også enkelte her inne som er veldig hårsår, og ikke tåler å motta saklig/berettiget kritikk eller motargumentasjon. Anonymkode: cef72...e7d 5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Det kan sies at jeg tenker 0 over det. Anonymkode: 23d44...d4c 1 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Ts. Mennesker som ikke er gode og ikke ikke bryr seg og synes det er deiligt å få det ut på andre er det nok av og vi finner dem anonymt her inne. Dem bryr seg ikke og ser ikke ondskapen i det i dems øyner er det en god ting for seg selv. Likevell ser dem på seg selv som gode folk. Det er slike folk. Gjeng med narsisister.greier ikke å leve livet uten å ta sin dritt ut over andre. Parasitter er dem. Anonymkode: e87c9...a38 2 1
Mardina Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Prøver så langt det lar seg gjøre å være hyggelig. Skriver alltid med brukernavn og står for mine meninger. Men så er det noen ganger at dumme kommentarer ikke kan stå usagt 😄
Mezzosoprena Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken god eller dårlig grunnharcdu? Anonymkode: 4641a...80a Jeg tar fullt ansvar for hva jeg selv skriver på nett, men jeg tar null ansvar for hvordan mottaker velger å tolke det jeg skriver. Noen har en tendens til å tolke uenighet med at man er ufin og nedlatende. Åsså er det noen som aldri klarer å slutte å gnure om de samme tingene, og da blir man mer og mer nedlatende jo vanskeligere det er å få folk til å skjønne at deres syn på saker og ting, ikke nødvendigvis er fasit! 8
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Jeg er ganske direkte i det virkelige liv også. Om man blir påvirket av hvordan man blir svart så bør man reflektere over hva man fronter og hvordan man ytrer seg selv. Anonymkode: 4e53d...019 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Svarer kun stygt og nedlatende til folk som fortjener det, så har svært god samvittighet, gitt👍 Anonymkode: 5dc20...bc7 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Dumme spørsmål fortjener dumme svar! Anonymkode: e8155...2e4 3 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dumme spørsmål fortjener dumme svar! Anonymkode: e8155...2e4 Det er ikke et dumt spørsmål! Anonymkode: 4641a...80a
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Når folk gir ts følgende råd: " Jeg hadde klappet bestemor over kjeften som løstennene skranglet! Snakk slik om moren min en gang til di jævla fitte. Prøv!!" tillater jeg meg med god samvittighet å kommentere både sarkastisk og nedlatende. Anonymkode: e2fd9...12d
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden Jeg gjør mot andre som de gjør mot meg eller andre. Hvis jeg ser ts eller andre svarer som et rasshøl så har jeg ingen samvittigetskvaler med å gi tilbake det de sender ut. Ellers er jeg ganske hyggelig og grei. Men jeg ser jo det at visse brukere her liker å latterliggjøre andre brukere rett og slett fordi de velger å gjøre ting annerledes enn andre. Utrolig merkelig at man velger å frekventere et forum på fast basis bare for å håne for eksempel, førstegangsmødre og deres valg rundt diverse. Det er ganske så kjipt livsvalg og tidsbruk. Og alle disse politiske trådene der de høyrevride har fått truserøsk og så skal de fortelle de andre hvor fucka landet nå blir... Generelt sett så har jo dette forumet blir noe helt annet enn hva det i utgangspunktet var for bare 10 år siden. De gode brukerne som var har trukket seg vekk og masse rart som har tatt plassen. Anonymkode: 95458...8bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Skrevet 21 timer siden Noen er bare stygg og nedlatende! Sånn er det dessverre. Masse gode beviser her. Anonymkode: 4641a...80a 3 1
Mezzosoprena Skrevet 21 timer siden #17 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen er bare stygg og nedlatende! Sånn er det dessverre. Masse gode beviser her. Anonymkode: 4641a...80a Ja, men da vet du jo hvordan alle er da, så da kan du vel sette på Netflix igjen? 4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Skrevet 21 timer siden Jeg forsvarer meg ikke. Forklarer. Hatske ytringer angriper jeg med ord. Har ikke sansen for det. Det er mange sårbare mennesker på nett. Ironisk nok så er det ofte dem som er hatske... Anonymkode: f09ee...e27
zondaar Skrevet 21 timer siden #19 Skrevet 21 timer siden Jeg har absolutt ingen behov for å svare stygt til folk på nettet. Når jeg deltar i diskusjoner, ønsker jeg å bidra med saklighet, respekt og gode argumenter – ikke med personangrep eller nedlatende kommentarer. Det er altfor lett å glemme at det sitter ekte mennesker bak skjermen, mennesker med følelser, erfaringer og liv vi ikke kjenner. Jeg ser ingen verdi i å bruke min tid eller energi på å snakke andre ned. Tvert imot mener jeg vi alle vinner på å heve nivået i samtalene våre – både på nett og ellers i livet. Uenighet er sunt, men respekt er nødvendig. Derfor velger jeg alltid å holde en ordentlig tone, uansett hvor engasjert jeg måtte være. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Skrevet 20 timer siden Det er så masse fristelser... Anonymkode: f09ee...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå